Followers

Jumaat, 15 April 2011

Nuar Berahim Yang Kehilangan Jawatan, Akan Berhadapan dengan kehilangan Maruah Diri Untuk Selamanya.


Nuar Berahim adalah Penasihat Ekonomi RM1.00 kepada Kerajaan Gerombolan Pakatan Pembangkang Selangor.

Di Sarawak Gerombolan Pembangkang ini membuat bising mengatakan Kerajaan BN Pilihan Rakyat  tidak bagus. Gerombolan merekalah yang lebih baik, lebih bagu dan lebih cemerlang.

Mereka menabur bermacam-macam janji dan meminta pengundi memberi undi kepada mereka. Gerombolan ini mengajak pengundi membuat perubahan. Perubahan yang dimaksudkan ialah memberi undi kepada mereka dan jangan beri undi kepada BN.

Setakat ini nampaknya rakyat tidaklah terkeliru. Semua program dan dasar membela rakyat yang dilaksanakan oleh Kerajaan BN Pilihan Rakyat itu dapat dinaikmati oleh keseluruhan rakyat Sarawak.

Seperti biasa PKR memainkan isu-isu yang dirasakan boleh meniupkan kebencian rakyat. DAP hanya ingin menambah kerusi dan melebarkan sentimen perkauman kaum China, manakala Pas terus menerus menjadi mangsa permainan politik Nuar Berahim dan China DAP.

Pengundi Sarawak juga dapat menilai kegagalan pemerintahan Kerajaan PAS di Kelantan dan Kedah. Penipuan dan kezaliman Kerajaan China DAP di Penang serta kelemahan dan penyelewengan yang amat dahsyat oleh Kerajaan PKR di Selangor.

Pengundi Sarawak tidak akan membiarkan Bumi Kenyalang menjadi mangsa gelojoh, rakus dan pengkhianat politik Gerombolan DAP, PAS dan PKR yang tidak memberi apa-apa faedah kepada rakyat.

Symber: Media Wangsa Maju


1) Bantuan RM 75.00 sebulan bagi anak yang dihantar ke nurseri - BOHONG, TIDAK DILAKSANAKAN OLEH DAP, PKR DAN PAS ! 

2) Bantuan RM 50.00 sebulan seorang bagi pendidikan pra sekolah
 - BOHONG, TIDAK DILAKSANAKAN OLEH DAP, PKR DAN PAS ! 

3) Bantuan kepada anak anak muda untukl mendirikan rumahtangga 
- BOHONG, TIDAK DILAKSANAKAN OLEH DAP, PKR DAN PAS ! 

4) Elaun diberi kepada ibu tunggal -
 BOHONG, TIDAK DILAKSANAKAN OLEH DAP, PKR DAN PAS ! 

5) Elaun khas surirumahtangga menjaga anak sepenuh masa 
- BOHONG, TIDAK DILAKSANAKAN OLEH DAP, PKR DAN PAS ! 

6) Bantu setiap rakyat Selangor dapatkan rumah
 - BOHONG, TIDAK DILAKSANAKAN OLEH DAP, PKR DAN PAS ! 

7) Perubatan percuma warga 65 tahun ke atas 
- BOHONG, TIDAK DILAKSANAKAN OLEH DAP, PKR DAN PAS ! 

8) Menyediakan premis perniagaan yang cukup
 - BOHONG, TIDAK DILAKSANAKAN OLEH DAP, PKR DAN PAS ! 

9) Cukai pintu kediaman 20% dan cukai premis 10% -
 BOHONG, TIDAK DILAKSANAKAN OLEH DAP, PKR DAN PAS ! 

10) Program bagi rakyat miskin meningkatkan pendapatan
 - BOHONG, TIDAK DILAKSANAKAN OLEH DAP, PKR DAN PAS ! 


Nuar Berahim menjadi Penasihat Ekonomi tetapi Parti PKR sendiri sedang menuju kehancuran, berantakan, tidak tersusun dan penuh dengan penyelewengan, keganasan dan gengsterism yang berterusan. Tidak layak sama sekali bercakap mengenai ekonomi atau apa sahaja yang berkaitan dengan pentadbiran negara. 


Rakyat dan Pengundi Sarawak berjiwa besar. 

Mereka mahukan kemajuan, keamanan dan kesejahteraan untuk semua. Mereka telah bertindak bijak selama ini dengan menubuhkan Kerajaan Pilihan Rakyat iaitu BN. Mereka akan terus bertindak bijak dengan menolak sama sekali Gerombolan Pakatan Pembangkang yang tidak diperlukan oleh rakyat.

Kebetulan pula Penasihat Ekonomi Selangor RM1.00 disahkan sebagai bapak pendusta, pembuat fitnah, pengatur konspirasi dan pengkhianat negara oleh rakan upahannya sendiri, raja Petra Kamaruddin.


Nuar Berahim yang sudah kehilangan jawatan, akan berhadapan dengan kehilangan maruah diri untuk selamanya.

2 ulasan:

  1. "Nuar Berahim yang sudah kehilangan jawatan, akan berhadapan dengan kehilangan maruah diri untuk selamanya"

    Sebenarnya Nuar Berahim memang telah kehilangan jawatan tu betul tapi KEHILANGAN MARUAH DIRI tu salah..sebab Nuar Berahim MEMANG TAK BERMARUAH

    Semoga Allah s.w.t. tidak menjadikan Nuar Berahim mencapai cita-citanya untuk MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA. Dan semoga Allah s.w.t. menyelamatkan Rakyat Malaysia dari dipimpin oleh seorang Manusia Yang Tiada Maruah. Amin

    SELAMAT MELAKSANAKAN TANGGUNGJAWAB ANDA SEBAGAI PENGUNDI RAKYAT SARAWAK...SEKALI TERSALAH PILIH ANDA ANAK MENYESAL SELURUHAN KETURUNAN ANDA.

    BalasPadam
  2. SAMPAI MASA RAKYAT MALAYSIA MENGHUKUM BAPA PENIPU/PERASUAH/PENIBAI PUNGKOQ/PUKI TAK KIRA BINI ORANG KA, ANAK ORANG KA, ANAK DARA ORANG KA, SEMUA DIA SAPU DEPAN BELAKANG, INILAH AL JUBURITTT

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...