Followers

Jumaat, 8 April 2011

Wan Azizah Berkonspirasi Bersama Nuar Berahim Memperbodohkan Rakyat malaysia


Wan Azizah adalah isteri Nuar Berahim. Dia digunakan oleh Nuar Berahim sebagai benteng setiap kali menghadapi tuduhan salahlaku seks.

Tugas Wan Azizah ialah menjadikan kes Nuar Berahim sebagai alat politik PKR dan Gerombolan Pakatan Pembangkang mendapatkan sokongan rakyat.

Kes Nuar Berahim adalah kes peribadi antara dia dengan pasangan seksnya. Tetapi Wan Azizah diminta menjadikannya kes politik dan rakyat diajak membela Nuar Berahim.


Wan Azizah akan menggunakan Parti DAP dan Pas pada setiap kali mengadakan sidang media untuk menafikan penglibatan Nuar Berahim dan sekali gus menuduh UMNO, BN, Kerajaan dan pihak-pihak lain berkonspirasi.


Kes liwat pertama yang melibatkan Azizan Abu Bakar, Sukma Deramawan dan ramai lagi yang disebut, telah dinafikan oleh Wan Azizah. Kes ini digunakan oleh Wan Azizah untuk menuduh pihak UMNO, BN, Kerajaan dan pihak-pihak lain berkonspirasi untuk menjatuhkan Nuar Berahim.

Wan Azizah juga turut membuat tuduhan liar bahawa kemungkinan Nuar Berahim sengaja disuntik dengan virus HIV oleh kerajaan, diberi makananan yang telah dibubuh racun arsenik serta disakiti sehingga mengalami kecederaan tulang belakang dan leher.


Tuduhan dan perbicaraan Kes Liwat Berulang (KLB) terhadap Saiful Bukhari juga mengheret Wan Azizah menafikan penglibatan Nuar Berahim dan menuduh UMNO, BN, Kerajaan serta pihak-pihak lain meneruskan konspirasi terhadap Nuar Berahim. Dikatakan untuk menyekat kerjaya politiknya di samping menghalang menjadi Perdana Menteri.

Bagi meyakinkan rakyat, Wan Azizah mengistiharkan Nuar Berahim adalah Anugerah Allah untuk negara Malaysia.


Terkini Nuar Berahim sendiri membuat aduan polis dan menafikan imej dalam video yang ditayangkan di Carcosa adalah dirinya. Sekali lagi Wan Azizah mengumpulkan Parti DAP dan Pas mengadakan sidang media menafikan penglibatan Nuar Berahim. Dalam masa yang sama meneruskan tuduhannya bahawa UMNO, BN, Kerajaan dan pihak-pihak lain sengaja berkonspirasi merosakkan imej Nuar Berahim untuk menyekatnya dari  terus mara di pentas politik.

Komen Pendita:

Nampaknya Wan Azizah dan Nuar Berahim  akan terus berkonspirasi dengan Parti Racist DAP dan Parti Melayu Khawarij Pas untuk memperbodohkan rakyat Malaysia.

Manakala YAB Dato' Seri Najib akan terus berkonspirasi dengan Rakyat Malaysia membina negara dan membela rakyat dengan mandat yang lebih cemerlang.

Teruskan membaca:

Hikayat Bewak dan Amoi ujangranggi
Nuar Berahim Jadi Mengkarung anaksufi
Pas Seperti Kera anakcucujawa

9 ulasan:

  1. sudah terang lagikan bersuluh. nie battered wife syndrome. letak la DSAI selingkuh dpn muka dia, dia tetap kata - konspirasi, paksaan, orang lain punyer keje jahat, tapi NONE these sexual affairs caused by her own husband wrongdoing.

    to make things worst, wife yg tlh mengalami distortion mind nie pulak twist kan isu personal jadi political motives. hanya orang guna otak di kepala lutut yg akan ambik orang yg sedang 'celaru mindanya' jadi pemimpin.
    8 April 2011 6:17 AM


    Tanpa Nama berkata...
    Bayangkan dua keadaan ini, apabila tiba-tiba Nuar...

    1. Buat PC mengaku bahawa dia yang jadi hero dalam video prono promo singkat tu. Apa jangkaan tindakan Keluarga dan penyokong PKR+PAS+DAP?

    2. Yalah... ajal maut tidak siapa yang tahu bila, dimana dan bagaimana. Bagaimana jika ditakdirkan dalam masa hangat-hangat kes liwat II dan video amoi tiba-tiba si tertuduh ditemui mati di... Bayangkan beratnya tanggungjawab yang terpaksa dipikul Polis, Makmal Forensik dan Mahkamah Malaysia. Kenapa begitu? Kerana insan Anugerah Tuhan ini sesungguhnya... ahhhh malas nak teruskan kerana senak dan benak memikirkannya.

    Rasanya memang tinggal 20-30% sahaja yang tinggal untuk jadi benteng bebal. Mustahil kita kecilkan lagi jadi 10% saja. AyahPin yang serabai tu pun ada pengikut apalagi anugerah tuhan...

    Mujur dan syukurlah aku dah sedar.
    8 April 2011 8:17 AM


    Borhan Khan berkata...
    Anon 8:17 am,

    1. Kalau dia ngaku...Pas+PKR+DAP+Wan Azizah+Nurul Izzah+AMK+Peguam Tak Profesional...akan kata Nuar dibayar oleh UMNO suruh ngaku..
    2. Pd hakikatnya, tertuduh ni memang sudah MATI...cuma jasadnya jer yg belum boleh dikebumikan.

    BalasPadam
  2. siapa sebenarnya yang berkonspirasi ??

    UMNO, BN, KERAJAAN

    atau tidak kah ini mungkin konspirasi dari

    DAP, PKR, PAS, PEMBAKANG sendiri (untuk mudah mencucuk hidung bakal PM dimasa depan nanti).
    tetapi (baling batu sembunyi tangan) tuduh orang lain buat.

    BalasPadam
  3. bertaubatlah Kak Wan dan ajak suami pergi menunaikan haji. umur peringkat Kak Wan ni
    dah patut lebihkan akhirat dari dunia yang bergelumang dengan dosa-dosa. bukan kak wan sahaja berdosa umuat islam di Malaysia pun berdosa asyik mengumpat kak wan saja.

    BalasPadam
  4. Salam sahabat semua,

    Alhamdulillah, kita dapati YAB Dato' Seri Najib, Pemimpin 2 Kerajaan dan parti serta penyokong UMNO-BN, sentiasa tenang menghadapi kerenah konspirasi Nuar Berahim dan Gerombolan Pakatan Pembangkang ini.

    Kerajaan yang ada sekarang adalah Kerajaan Pilihan Rakyat, maka sudah tentulah rakyat akan mempertahankan kerajaan mereka dengan sebaik2nya.

    Apapun yg dilakukan oleh puak-puak Gerombolan ini, akan menambah lagi bukti bahawa mereka adalah parti politik yang tidak diperlukan oleh rakyat Malaysia yang cintakan keamanan, kemajuan dan kesejahteraan.

    Semakin lama semakin terserlah sifat2 parti komponen Gerombolan Pakatan Pembangkang ini:

    DAP Parti Perkauman China untuk melenyapkan Perlembagaan Persekutuan,
    PKR Parti Keluarga Anak Beranak Jadi alat Nuar Bwerahim,
    PAS Parti Melayu berfahaman Khawarij untuk pecahkan perpaduan umat Islam.

    Rakyat semakin bersatu memerangi Gerombolan ini sebagaimana rakyat pernah bersatu menentang ancaman Parti Komunis Malaya dalam sejarah negara kita.

    Gabungan mereka akan membawa kerosakan di mana-mana mereka berada.

    BalasPadam
  5. Pada Kak Wan,

    You MAY BE right SOMETIMES
    You CANNOT BE Right ALL THE TIME..

    Sesekali Teori Konspirasi..Tak mungkin Setiap kali Teori Konspirasi Kuuuut....

    BalasPadam
  6. Mari kita luaskan sikit pandangan di luar negara.Kenapa dan bagaimana yahudi berjaya melagakan umat islam bergaduh sesama sendiri.kerana idealogi fahaman politik saja mereka berperang sesama sendiri.Musuh tak susah payah menyerang sebaliknya memusnahkan sesama sendiri s(Self distruction)begitu dalam bahasa orang putih.Di malaysia dengan fahaman politik juga mereka mainkan melaga lagakan orang melayu Islam.mereka tak susah payah hanya dengan ideologi fahaman mereka berjaya memperkudakan Puak Pas tidur atas jalan di hadapan kereta Tuanku.Sungguh malang umah umat islam di perkuda sperti kaldai.Kita tenguk Plastien sana ,mereka Yahudi kecil sedikit rakyatnya mampu memperbodohkan Tok-Tok arab yang kaya minyak tak berani menentang mereka kerana apa? Ideiologi fahaman politik berbeza Hamas dan Fatah sering bersengketa yang untung Yahudi laknatullah.terbaharu mereka sedang meratah lazat libya kerana kebodohan rakyatnya untuk menukar kerajan secara kekerasan.Mengikut hadith musuh musuh islam di akhir zaman tidak gerun dengan orang islam mereka menyerang sperti orang yang lapar sedang menikmati makanan yang lazat dengan rakus.umpama buih walaupun ramai sedang berlaku sekarang.Fikirkalah wahai melayu islam yang masih waras.

    BalasPadam
  7. Ha ha ha...dah buat solat hajat minta Allah tunjukkan kebenaran... bila kebenaran dah ditunjukkan satu-persatu, janganlah sampai kak jijah keluarkan statement 'Allah pun berkonspirasi dengan BN' ya...
    Ya lah kan.. kak jijah sanggup buat apa saja utk membela abg nuar bewak...

    BalasPadam
  8. Mantan Pas Tak Tegar9 April 2011 12:49 PG

    Solat pun dah jadi "solat politik"..siap ngan doa politik lagi.

    Entah la...apa nak jadi dgn umat Islam di Malaysia ni...semua nak dipolitikkan..

    BalasPadam
  9. Hanya Allah yang Maha Mengetahui. Ya Allah, kami hamba yang lemah. Kau kurniakanlah hidayah kepada mana-mana pihak yang salah.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...