Followers

Jumaat, 29 April 2011

Nuar Berahim Nak Saman Umi, Rahimi dan Rosmah


Sebaik sahaja Kumpulan Datuk Trio mendedahkan video seks di Carcosa, tanpa berlengah Nuar Berahim membuat aduan kepada Polis.

Kini, sekali lagi, tanpa berlengah, Nuar Berahim membuat 2 aduan Polis sebaik sahaja Part 2 rakaman video aksi seks itu terdedah di internet.

Tindakan pantas dan amat tangkas ini membuktikan Nuar Berahim memang seorang yang sangat menjaga dirinya. Apa sahaja yang boleh mengganggu-gugat maruah dan peribadinya, dia akan bangun bingkas mengambil tindakan tanpa berlengah. Sistem perundangan negara segera dirujuk untuk mendapatkan keadilan untuk dirinya.

Rakyat terus diberitahu melalui sidang media tentang kewajaran aduan polis yang dibuatnya itu. Tanpa gagal dia akan menyatakan bahawa dia bertanggungjawab menghalang konspirasi jijik yang berniat jahat untuk memalukannya, keluarga dan partai politik pimpinannya.

Semua soalan dari wartawan dijawab kecuali yang bertanya tentang isu DNA, jam omega, sumpah laknat, Shamseedar Tahrin, nikah lari, DNA anak Azmeen dan video seks Carcosa.

Berdasarkan dua tindakan pantas membuat aduan Polis tersebut dan ditambah dengan kegemarannya menyaman mana-mana ratusan juta individu-individu tertentu sebelum ini, maka orang ramai yakin Nuar Berahim akan melakukan saman seumpama itu dalam masa terdekat.


Sekarang ini, individu yang paling lantang dan berani mendedahkan siapakah Nuar Berahim yang sebenarnya, adalah Umi Hafilda dan Rahimi Osman. Sudah begitu lama mereka dijemput oleh rakyat di berbagai tempat untuk mendengar kisah sebenar mengenai manusia yang bernama Nuar Berahim.

Kedua-dua mereka telah dijemput untuk menghadiri majlis membongkar kepalsuan peribadi Nuar Berahim di seluruh negara. Isi ceramah mereka 100% berkenaan peribadi Nuar Berahim yang tidak diketahui oleh umum. Satu persatu ditelanjangkan secara live. Boleh didengar dan dirakam jika perlu.

Pendedahan demi pendedahan dilakukan oleh Umi dibantu oleh Rahimi malah beberapa kali Umi mencabar Nuar Berahim menyaman dan mengheretnya ke mahkamah kerana pendedahannya itu.

Akibatnya, para penyokong Nuar Berahim sudah semakin geram dan panas hati dengan pendedahan demi pendedahan  yang mengaibkan boss mereka. paling memalukan ia hanya dilakukan oleh seorang wanita dan seorang budak muda yang tidak ada kepemtingan politik.

Mereka sudah tidak tahan lagi mendengar semua huraian, penerangan, penjelasan terperinci mengenai perangai dan sikap sebenar Nuar Berahim yang mereka puja itu. Mereka mahu Nuar Berahim menyaman sahaja kedua-dua penyebar fitnah itu.

Mereka berasa malu kerana selama ini Nuar Berahim dianggap sebagai seorang pejuang, pemidato yang hebat, penentang yang tidak membilang lawan dan tiada tolok bandingnya di negara ini, Dia akan  bertindak cepat terhadap apa sahaja yang dianggapnya menyentuh dirinya sebagaimana dua aduan polis yang dibuatnya itu. Maka eloklah dia berbuat demikian pada Umi dan Rahimi.


Para penyokong juga mahu Wan Azizah, berdoa supaya Nuar Berahim terbuka hati mengambil tindakan menyaman Umi dan Rahimi. Kerana mereka bebas ke sana ke mari bercerita kepada rakyat tentang keburuhan Nuar Berahim, suami dan penasihat partinya!


Mereka juga berharap supaya seluruh anggota keluarga Nuar Berahim bangun beramai-ramai menentang Umi dan Rahimi di atas kelantangan mulut mencerca idola kesayangan mereka. Mereka mempunyai hak secara langsung untuk menutup mulut Umni dan Rahimi.

Nuar Berahim tidak ada pilihan untuk menjaga maruah diri, keluarga dan partinya.

Para penyokong sangat berharap Nuar Berahim akan menyaman Umi, Rahimi dan Rosmah demi maruah para penyokong yang semakin keliru dan mereka perlukan jawapan dan kebenaran.


...mengapalah Najib dan Rosmah nak aniaya aku..hik..hik..hik..


2 ulasan:

  1. KESIANN JIJAH MCM KENE MKN NASIK KANGKANG NUAR JEK KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. video sex 20minit sudah keluar,jgn tertinggal bas

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...