Followers

Jumaat, 20 Mei 2011

Nik Abduh dan Nurul Izzah Membela Nik Aziz dan Nuar Berahim.


Rupa-rupanya mentaliti anak beranak dalam gerombolan Pakatan Pembangkang ni sama sahaja. Si anak tidak dapat melarikan diri dari kongkongan minda dan dengan itu mewrisi mentaliti si bapa.

Nurul izzah mewarisi kehebatan bapanya yang amat kuat membohong dan temberang. Dia menggunakan orang ramai untuk mempercayai pembohongannya, sama seperti bapanya menggunakan pentas politik untuk menyelamatkan dirinya dari musibah pelbagai maksiat yang dilakukan.

Nik Abduh bin Nik Aziz pun nampaknya sama. Cuma bezanya dia menggunakan retorik agama untuk meyakinkan orang ramai bahawa perjuangan bapanya adalah perjuangan Allah.

Nik Abduh mendakwa apa yang dilakukan oleh Ustaz Politik Nik Aziz adalah ajaran Allah yang tulen dan tidak boleh dinafikan lagi oleh siapapun waima yang lebih tinggi ilmunya. 

Di dunia ini anda boleh mencari seratus orang pakar strategi dan anda akan berbalahan menentukan siapakah yang terbaik. Tetapi untuk seorang yang dijulang Allah untuk memimpin ‘bahtera penyelamatnya’, anda akan sukar menemuinya selain tercetusnya satu gerakan daripada hati orang-orang yang beriman untuk memperakuinya.
Di negara kita contohnya, ustaz adalah ramai. Bolehkah apabila anda menamakan seseorang yang anda sayangi sebagai seorang tuan guru, maka ia diterima semudahnya? Tidak, walaupun dia telah memiliki lima gulung PHD dalam pengajiannya. Kemudian, adakah dengan bergelar tuan guru, maka secara semula jadi ia diterima sebagai pemimpin sebuah gerakan Islam? Tidak juga bukan? Sesetengah tuan guru kelayakannya hanyalah memimpin masjid, pondok atau institusi fatwa dan hukum. 
....Adakah anda bermaksud menarik sokongan baru dengan melepaskan sokongan lama yang lebih istiqamah dan pasti. Adakah anda fikir itu bukan soal! Yang penting adalah menang dan menang! Jika kalah, itu tanda tidak layak. (Sumber: nikabduh.wordpress.com)

Nampaknya Nik Abduh sudah sempurnalah menjadi seorang Ustaz Politik seperti bapanya. Sebagai seorang Ustaz Politik, Nik Abduh akan mewarisi sikap politik bapanya yang sentiasa bersandar kepada retorik agama untuk menyesatkan orang lain, terutama ahli-ahli dan pengikut Parti Melayu Pas.

Sifat-sifat dan karektor pemikiran seorang berfahaman khawarij yang sangat mengamalkan assobiah, sudah mula nampak berkembang subur dalam jiwa anak ustaz Politik Nik Aziz ini. 

Cuma bezanya Nik Aziz bercakap menggunakan bahasa pasar tua, tetapi Nik Abduh berminat menggunakan bahasa semasa untuk menggambarkan dia berada dalam dimensi masa sekarang. 
Petikan dari laporan kenyataan Nik Aziz terbaru:
“Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti, selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni, tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah (tak masuk syurga).

“Hanya Allah saja yang dapat mengampunkan dosa mereka,” kata Menteri Besar Kelantan di Kota Baru, dipetik Berita Harian Online hari ini.

“Walaupun orang itu menteri ke, tindakan berkenaan (mengaibkan itu) tetap tidak boleh. Malah kini televisyen dan Internet sudah menayangkan (video seks) ke seluruh dunia, pihak berkenaan akan menerima bahana nanti,” kata Nik Aziz lagi.

Sebagaimana ustaz-ustaz politik yang lain yang berada dalam parti khawrij Pas, mereka akan menghalalkan apa sahaja yang keluar dari mulut dan perbuatan mungkar Ustaz Politik Nik Aziz. 


Inilah yang membezakan agama Islam yang dianuti oleh majoriti rakyat Malaysa dengan Islam yang disokong oleh DAP dan Nuar Berahim.

 Nampaknya parti-parti dalam Gerombolan Pakatan Pembangkang akan tetap menjadi haiwan politik tunggangan China DAP kerana ustaz Nik Abduh Membela Nik Aziz dan Nurul Izzah Membela Nuar Berahim, walaupun kedua-duanya tidak diperlukan oleh umat Islam, bangsa Melayu-Bumiputera dan seluruh rakyat Malaysia di negara ini.


hanya ustaz politik Nik Aziz yang bermatian membela Nuar Berahim
dan Nik Abduh pula mewarisi membela Nik Aziz

comments:


Tanpa Nama berkata...
APABILA SESEORANG ITU BERBAIAH DENGAN WALI SETAN, MAKA SECARA LANGSONG DIA SUDAH BERSANAD SAMPAI KE IBLIS LAKNATULLAH. 
SETIAP TINDAK TANDUKNYA AKAN MENYERUPAI HASUTAN SYAITAN. AKAN TIMBUL SIFAT-SIFAT KEBINATANGAN LAHIR DARI DALAM DIRINYA. 
DIA UMPAMA BIAWAK YG BERCABANG LIDAHNYA, UMPAMA KATAK YG HIDUP DI DUNIA YG DUA ALAM, IBARAT ANJING-ANJING YG MENYALAK KOSONG, MAHUPUN HARIMAU YG MENGGANAS BILA KEMARAHAN. 
 JAUHILAH DIRI KAMU DARI BERSANAD DENGAN WALI-WALI SETAN DURJANA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...