Followers

Sabtu, 28 Mei 2011

MasyaAllah!...Kebijaksaan DAP Berpolitik, Mengatasi Kepandaian Ustaz Politik PAS

Pas akan akur semua agenda yang diatur oleh DAP. Pemikiran dan perasaan mereka sudah sebati dengan fahaman politik yang dipegang oleh DAP dan kini menjadi pegangan dan amalan Pas.

Pengikut dan penyokong Pas semakin taksub dengan kebijaksanaan berpolitik DAP yang secara langsung sedang menelan mereka.

DAP berjaya mendidik pemikiran dan perasaan pengikut dan penyokong Pas supaya mempercayaai bahawa UMNO adalah parti yang paling jahat, zalim dan pemusnah bangsa Melayu, agama Islam dan rakyat Malaysia keseluruhannya.

Pas bekjaya membantu DAP meyakinkan kaum China bahawa MCA dan Gerakan adalah parti yang menjahanamkan kaum Cjina di Malaysia sehingga kaum itu tidak boleh menjadi Perdana Menteri dan Yang DiPertuan Agong. 

DAP dan Pas berjaya menghasut pengikut dan penyokong Parti PAS bahawa perjuangan membantu bangsa Melayu dan Bumiputera di negara ini adalah assobiah dan perkauman, tetapi memberikan kuasa yang lebih kepada China DAP adalah proses demokrasi dan keadilan yang perlu diperjuangkan.

Baca sedutan komen dari MyKMU berkaitan:

4 Responses for “Kerana PAS dan PKR lah maka Kristian dan DAP bermaharajalela..!!!”

  1. tapi nak bersatu dengan PAS problem gak….perlembagaan PAS islam, perlembagaan UMNO melayu. Dalam islam mengharamkan perjuangan keturunan dan bangsa.
    1) Iblis tu dilaknat sebab angkuh asal keturunannya dari Api, sedangkan Nabi Adam dari tanah. Hanya kerana ia BANGSA api.
    2) Yahudi tu dilaknat sebab tak ngaku kenabian Muhammad sebab Nabi Muhammad bukan dari BANGSA Israel.
    3) Nabi sendiri dibaling sampai berdarah oleh BANGSAnya di Thaif sebab kononnya nak mendapatkan pertolongan bangsanya dari kafir Quraisy. Tapi Allah bagi tahu ‘ BANGSAMUtidak dapat menolongmu, hanya islam sahaja yang dapat membantu’.
    4) Lepas tu Nabi Muhammad bersabda ” Bukanlah dari golonganku mereka2 yang memperjuangkan BANGSA ”
    5) Nabi Muhammad sendiri menyatukan bangsa-bangsa Arab yang sebelumnya asyik bergaduh dan berbunuh-bunuhan kerana asyik memperjuangkan BANGSA.
    6) Sahabat2 Nabi juga dari pelbagai BANGSA dan bukan pilih orang ARAB JEE..
    • dukeofmontecristo says:
      hujah kamu ini menunjukkan kamu belajar tak habis, belajar sekerat-sekerat, tok guru kamu tak cukup ilmu atau kamu memang rendah IQ untuk faham perbezaan antara assobiyah dan mempertahankan hak nationalisme oleh bumiputera.
      1. Iblis dilaknat bukan kerana dia berBANGSA api! Iblis asalnya bernama Azazil dan dicipta dari CAHAYA dan bukannya API. Fakta utama kamu dah salah dan tak perlu saya terangkan kesalahan seterusnya.
      2. Muhammad ditolak kerana bangsanya bukan dari Bani Israel, benar, ianya salah satu faktor penolakan Muhammad sebagai Rasulullah. Tapi itu Yahudi lah…Ini Melayu. Melayu bukan Yahudi. Nak tengok atau nak tahu Yahudi, tanya Anwar..perangainya sama dan sahabatnya ramai dari zionis rejim Yahudi…
      3. Hadis mana yang kamu pakai? Siapa perawinya? Dari mana sanadnya? Nyatakan dengan jelas maksud hadis itu. Tapi melalui cara kamu mengistibatkan hadis berkenaan, maka jelas kamu cuba memanipulasikannya.
      4. Tahukah kamu bahawa ada fakta kamu salah tentang bangsa. Di timur tengah, semuanya dan kebanyakkannya adalah berBANGSA ARAB. Yang memisahkannya ialah PUAK-PUAK yang bertelingkah kerana harta, kawasan jajahan, peribadi dan sebagainya. Dan Bagindalah yang menyatukan puak-puak berBANGSA ARAB tu semua…faham ke tidak ni?
  2. bluekang says:
    susah betul nak cakap dgn totok PAS or PKR yg menyamar “UMNO member”…seratus kali cakap pun tak paham2….kat malaysia ni islam tu melayu n melayu tu islam lah..tak reti2 ke bodoooooooooooooh…
  3. Shake says:
    Ni kes dah menggugat kestabilan dan keselamatan negara ni KDN kenalah bertindak bukan sekadar memberi amaran dan amaran sahaja,kali ni kenalah bertindak secara serius bukan lagi acah2.sekarang ni Islam telah terhimpit dan semakin terhimpit akibat perpecahan yg melanda umat islam dah macam ini pun kalau umat islam maseh tak mahu bersatu lagi tak taulah memang lah bebal pemimpin2 politik yg terdegil ni.


1 comments:


wadi berkata...
Assalamualaikum..sudah jelas dan terang kekufuran DAP , akan tetapi Cendikiawan PAS terkedek kedek mendaulatkan saran dan kepentingannya ..sedangkan persaudaraan Islam dihumbankan demi kekuasaan . Dalam Umno(BN) ramai lagi Cerdik Pandai Islam yang masih berwibawa untuk menegakan keagungan Islam dengan jalan kesederhanaan yang dituntut Akidah dan Syariah Islam . Jesteru itu kita mesti kembali mengikat kesantunan adab dan akhlak sebagai orang Islam dan mendokong kepemimpinan sedia ada yang majoritinya bersusahpayah menggugah minda agar Malaysia jauh dari bencana dan huruhara. Kemurniaan Islam sudah tidak bermakna jika sikufur dan kelompoknya menginjak injak keagungan agama Islam yang jelas telah ditentukan sebagai jalan anutan agama didunia. Allah tidak pernah menyakiti keberadaan manusia , tetapi syaitan saja yang terus merusakan persekitarannya . Bukankah syaitan jelas berada dengan sikufur , sedangkan kita sedia maklum semua orang Islam adalah bersaudara jesteru kenyakinan pada Allah jua . Fikir fikirkan lah ..kemunafikan bukan jalan menjauhi persaudaraan..serukan jalan kembali asal mereka itu tidak merosakan daerah kekuasaan Islam dinegara ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...