Followers

Khamis, 19 Mei 2011

Islam Versi PAS Tak Boleh Tegak Tanpa Nuar Berahim dan China DAP

PAS mendakwa partinya beragama Islam. Malangnya agama Islam PAS tidak mampu ditegakkan tanpa Nuar Berahim Pandikutty dan Parti Racist-Cauvinist China DAP.

Kerana itu, untuk menegakkan Islam,  PAS meletakkan hukum wajib berjihad fisabilillah mempertahankan perbuatan maksiat Nuar Berahim.

Kerana itu juga PAS meletakkan hukjum wajib memecahkan perpaduan umat Islam supaya DAP dapat menambahkan penguasaan politik di negara ini. Dengan itu nanti Islam PAS akan dapat ditegakkan.

PAS telah memutuskan bahawa parti itu tidak akan dapat mendirikan agama Islam di negara ini tanpa menghancurkan UMNO, tanpa memecahbelahkan perpaduan dan kesatuan umat Islam.

PAS amat yakin bahawa untuk menegakkan Islam di tanahair ini, mestilah dengan mempertahankan semua perbuatan maksiat Nuar Berahim dan membantu China DAP berkuasa.

PAS juga berpendirian bahawa agama Islam di negara ini hanya dapat dimajukan setelah Perlembagaan Persekutuan yang digubal oleh rakyat Malaysia ditumbangkan dan Perlembagaan Malaysian Malaysia ciptaan China DAP ditegakkan. 

PAS beriltizam untuk menegakkan agama Islamnya setelah menumbangkan Perlembagaan Persekutuan, menumbangkan Raja-Raja, menghilangkan hak Melayu-Peribumi, menghapuskan bahasa dan budaya Melayu-Pribumi. 

PAS akan bangunkan Islamnya bersama Nuar Berahim dan Cauvinist-Racist China DAP.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...