Followers

Selasa, 10 Mei 2011

Tahap Kebabian Seorang Perdana Menteri 16 September


Macam mana DAP nak respek Nuar Berahim. 
Tahap kebabiannya sangat rendah. Lebih rendah dari haiwan yang menjadi makanan utama yang lazat bagi kaum DAP.

Nuar Berahim telah menjadi semakin rendah tahap pemikirannya. Melepaskan kemarahannya terhadap YAB Dato' Seri Najib dengan menggunakan nama haiwan kegemaran sekutunya DAP.

Babi adalah haiwan yang menjadi makanan utama rakyat Malaysia bukan Islam. Tidak ada masalah dengan haiwan  tersebut di kalangan mereka, malah menjadi menu utama yang dihidangkan dalam majlis-majlis khas yang istimewa.

Tetapi rupanya, bagi Nuar Berahim, babi adalah haiwan yang terlalu hina sehingga digunakan khas untuk meninghina musuh istimewanya.

Berbeza dengan Pas yang sanggup membela China DAP dalam apa keadaan pun. Tetapi Nuar Berahim sanggup mengeluarkan kata-kata menghina walaupun bertentangan dengan semangat gerombolan pakatan mereka.

Jelaslah Nuar Berahim sudah kehilangan segala-galanya.

Kini  maruah Nuar Berahim sebagai seorang Perdana Menteri 16 September lebih mudah diukur dengan  tahap kebabian yang dipamerkannya.

Hasilnya, dengan tahap kebabian Nuar Berahim inilah, DAP semakin kukuh dan mendapat sokongan pengundi China. Dengan tahap kebabian Nuar Berahim inilah PAS sanggup menjual agama dan bangsanya demi menjayakan Malaysian Malaysia DAP.

Kebabian Nuar Berahim adalah aset penting kepada DAP dan PAS untuk melenyapkan Perlembagaan Persekutuan yang besar jasanya kepada seluruh rakyat Malaysia selama ini.

  

3 ulasan:

  1. yg herannya Pas pon ikut nak tingkatkan tahap KEBABIAN utk tolong Cina DAP berkuasa di tanahair kita...

    BalasPadam
  2. yaya lepas ni PAS PIS PUS boleh sembeleh babi buat kenduri doa selamat kalau dapat putrajaya ... kalau dapat la.

    BalasPadam
  3. nik ajis opun sokong liwat.. kita liwat anak cucu dia.. boleh kan.. janji jangan ada 4 org saksi...Polis jgn terima repot kes rogol jika tak ada 4 org saksi...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...