Followers

Selasa, 12 April 2011

Penasihat Ekonomi Selangor Bergaji RM1.00 Dah Sah Gila Isim


Gerombolan Pakatan pembangkang patut sangat membuat penjelasan siapakah amoi dalam gambar di atas. Gambar itu adalah sedutan dari satu video seks, yang mendorong Nuar Berahim membuat aduan polis menafikan dirinya terlibat.

Setakat menafikan sahaja, tidak cukup. Berceramah merata ceruk dunia mengatakan tidak terlibat, tidak memadai. Menuduh pula pihak lain berkonspirasi juga tidak dapat membantu apa-apa.

Buktikan ketidakterlibatan dengan jelas. 

Misalnya, buktikan dengan jelas bahawa pada masa video itu dirakam, si pengadu berada di tempat lain. Siap dengan bukti fizikal dan saksi alibi juga bukti-bukti sokongan lain yang boleh melepasi tahap keraguan melampau.

Kalau jam tangan pula yang dipertikai oleh rakyat, jelaskan dan tunjukkan bahawa jam tangan itu ada dalam simpanan dan boleh diakses pada bila-bila masa untuk mengelakkan keraguan. 

Jika ada pihak yang boleh mendapatkan kerjasama amoi dan amoi itu sanggup pula menjadi saksi, maka eloklah terangkan pada rakyat apa pula kedudukannya. 

Kalau DNA dari sample air mani yang terdapat pada kertas tissu atau yang bertaburan di atas tilam, dikenalpasti, bagaimana pulak penjelasan yang akan diberikan. 

Rakyat akan tanya dan terus bertanya untuk penjelasan, kepastian dan kebenaran. Sebabnya bukan semua orang boleh dikelentong sepanjang masa. Atau akhirnya orang tidak akan ambil peduli lagi kerana menyifatkannya sebagai tidak perlu dan membuang masa sahaja kerana pihak yang difitnah, ditohmah dan dihina, meneruskan agenda membela rakyat dan memajukan negara.

Masalah sekarang ialah, si pengadu yang wajahnya 100 peratus mirip dengan wajah si pelaku seks dalam video itu adalah Penasihat Ekonomi Kerajaan Gerombolan Pakatan Haram yang bergaji RM 1.00. 

Penasihat Ekonomi ini sekarang kelihatan sudah semakin gelisah sehingga sanggup marah-marah, mengherdik, mengina, membuat tohmahan dan memperkecilkan peranan media.

Seluruh Rakyat Selangor sudah menilai bahawa Kerajaan Selangior bukan sahaja gagal membangunkan negeri dan membela rakyat, tetapi juga dipenuhi dengan masalah, penyelewengan, pembohongan dan perampokan khazanah rakyat.

Tak payahlah buat temberang dan jual pembohongan dalam siri kempen PRN di Sarawak, kalau negeri Selangor sendiri tidak berjaya dibangunkan walaupun Penasihat Ekonominya kuat bercakap. 


Lagi banyak Penasihat Ekonomi ini bercakap, semakin jelas ciri-ciri atau sifat-sifat seorang yang dah terkena penyakit Gila Isim.  



MANIFESTO PRU 12 MEREKA LAGI MASIH TIDAK DILAKSANAKAN.(Kerajaan Negeri Selangor)
1)      Janji potongan cukai pintu sebanyak 20% untuk premis kediaman dan 10% untuk premis perniagaan.
2)      Elaun anak tadika RM 50 seorang sebulan.
3)       Elaun anak yang memasuki pusat asuhan kanak-kanak, RM 75 sebulan.
4)      Elaun khas ibu-ibu yang memilih untuk menjadi suri rumah sepenuh masa.
5)      Elaun khas ibu tunggal.
6)       Bantuan kewangan untuk anak muda ingin berkahwin.
7)      Bantuan geran untuk perniagaan.
8)      Memberi sewa percuma sekurang-kurangnya tiga bulan pertama di premis perniagaan milik kerajaan negeri.

   PENYELEWENGAN KEWANGAN YAYASAN SELANGOR.

1)      Perbelanjaan Majlis Sambutan Ulang Tahun Ke 40 Yayasan Selangor yang dimurkai oleh Sultan Selangor berjumlah RM800,000.
2)      Laporan audit yang terbaru  menunjukkan kos menyelenggara 9 buah bas dan 6 kereta Yayasan Selangor berjumlah RM6 juta.

6 ulasan:

  1. TUAN PENDITA,

    ADA PANDANGAN MENGATAKAN BAHAWA LELAKI DALAM VIDEO ITU BUKAN NUAR BRAHIM. MEREKA MENGATAKAN LELAKI TERSEBUT MEMPUNYAI TETEK YANG DAH JATUH, SEDANGKAN TETEK NUAR BRAHIM ( KATA MEREKA ) MASIH CEKANG.

    APA PANDANGAN TUAN ?

    BalasPadam
  2. Buat saja banner besar-besar manifesto yang masih belum dilaksanakan tu dan letakkan di tempat-tempat strategik untuk mengingatkan semula rakyat Selangor yang dah lupa.

    BalasPadam
  3. Salam Luncai,

    Yang tahu tetek nuar berahim kendur ke cekang ke, hanya wan azizah dan madu2 perempuan dan lelakinya sahaja.

    Sudah tentu wan azizah tidak akan menyatakan yang sebenar. kalau tetek nuar tu cekang...dia akan kata kendur sikit...kalau kendur pulak..dia akan kata tak kendur sangat mcm dlm video tu..

    Lepas dia akan kata...kalau tetek nuar tu kendur...adalah juga konspirasi pihak tertentu..

    Usahlah kita pening kepala pasal tetek nuar berahim tu...lantak lah dia nak kendur ke...cekang ke...bukan ada apa2 kegunaan pun..

    BalasPadam
  4. siapa.... lagi lah yang percaya gan pecacai nie'' kenapa masih buta kan mata butakan hati menpercayai bulat2 segala pembohongan anwar nie
    wahai saudara saudari yg ku kasihani .. banyak2kan berfikir.. jangan mintak orang lain untok berfikit tuk diri kita....
    nanti rosak hidup kita.. kenapa nak percaya ada orang sakit hati dengan anwar... irihati dengan anwar.. sedangkan bagi pandangan orang umno anwar cuma pencacai .. pelik laaaaa awak nmpak kat mana hebat nya anwar saya tak nampak pun maki orang hina orang pandai laaaaa

    BalasPadam
  5. Siapa kata anwar hebat... Dia lebih bodoh dari anwar sebab dengan mudah tertipu.. sandiwara anwar berpura pura sakit dah ada kat intenet nie pakai penbalut leher sendiri takan tak nampak... Apa tak leh cari... atau saja tak nak mencari kebenaran . TU LAH KEBODOHAN AWAK SEMUA'''''''
    Dalam rumah ajar isteri berbohong anak berbohong semua ada cuba laa cari kawan . anwar tu lelaki DAYUSS.. ajar anak bini berbohong

    BalasPadam
  6. DIA YANG BUAT SEDAP SEDAP.. BILA TANYA PASAL JAM KATA ISTERI DAH JAWAP ANAK DAH JAWAP ... DIA BUAT SALAH ANAK ISTERI KENA JAWAP.... LELAKI KERR TUUUU
    .. DAYUSS
    ANWAR DAYUS BETOL BETOL DAYUS BERANI BUAT BERANI TANGGUNG.. TERANG2 KENA TIPU 16 SEPTEMBER MASIH KATA ANWAR HEBAT LAGI TUUU.... AWAK ORANG KENAPA... MARUAH KAMU DI MANA BULAT2 KENA KENCING ANWAR SELAMBA JERR BUAT DEKKKK

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...