Followers

Sabtu, 9 April 2011

Anak Nik Aziz Istihar!!: "Akhirnya Allah Buka Aib Nuar Berahim".


Akhirnya Allah buka aib Nuar Berahim.

"Maka tidaklah berlaku sesuatu itu tanpa izin Allah".

Nuar Berahim, dengan izin Allah jua, telah melangkahkan kakinya ke balai polis membuat aduan menafikan pelakon dalam video seks itu bukan dirinya.

Dengan izin Allah jua, Wan Azizah, Nurul Izzah, Pemimpin Gerombolan Pakatan Pembangkang, mengadakan sidang media menafikan pelakon lelaki dalam video itu bukannya Nuar Berahim.

Dengan kehendak Allah jua, Nuar Berahim mengumumkan jam tangan Omega miliknya ada dalam simpanan Wan Azizah.

Dan dengan izin Allah jua, Wan Azizah dan Nurul Izzah mememaklumkan dalam sidang media, bahawa mereka ada jam tangan omega tersebut.

Ketika saya sedang menulis catatan ini, saya baru menerima sms tersebarnya video sundal yang dikaitkan dengan seorang pemimpin besar politik tanah air di dalam internet. Kemudian sms demi sms menghujani saya terutama daripada kawan-kawan yang meminta pandangan dan ‘fatwa’ segera demi menghilangkan keluh kesah dan kekeliruan.

Saya komen ringkas, orang mukmin jangan sebar jika pun rasa percaya. Jika palsu, kita selamat daripada dosa menyebarkan fitnah. Jika benar, kita selamat daripada menyelak maksiat tertutup. Kemudian saya menambah, jika Allah murka, Dia buka aib dan dosa tersembunyi kita pula. Apa rasa jika kita pula diaibkan secara terbuka?
Politik negara kita semakin hari semakin kotor. Ahli politik seperti enggan berubah kepada politik yang lebih baik dan lebih bertamadun. Mereka seperti tidak kisah bahawa politik kotor akan menghumban negara kepada bala dan kerosakan yang lebih besar. Di antara politik kotor yang dilihat secara nyata ialah usaha membunuh karier politik lawan dengan fitnah yang memalukan dan menjatuhkan maruah. Fitnah adalah menyebarkan yang tidak benar atau belum disahkan kebenarannya.
- Nik Abduh bin Nik Aziz

Pas, Dap, PKR, Nuar Berahim, Wan Azizah, Nurul Izzah, Karpal Singh, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Nik Aziz MERENCANA berbagai-bagai perancangan, Allah juga MERENCANA.  Sesunggunya Allah sebaik-baik Perancang.

Allah tetap bersama dengan pihak yang benar.


Mat Sabu Buat Lawak Di Sarawak Ujang Ranggi
Gerombolan Mengkarung Di Sarawak Anak Sufi
Pas Seperti Kera Di Sarawak Anak Jawa

6 ulasan:

  1. Menjual agama untuk politik adalah sehina-hina umat.

    Politik adalah alat untuk sesama manusia berurusan dan agama adalah panduan bagi menentukan urusan itu mendapat keredhoaan dan kerahmatan Allah.
    8 April 2011 6:05 PM


    Tanpa Nama berkata...
    LIHATLAH BETAPA HIPOKRITNYA PUAK PR INI...JIKA KENA ATAS MEREKA MAKA ITU DIANGGAP POLITIK KOTOR...TAPI JIKA KENA KEATAS MUSUH MEREKA..PASTI LAIN AYAT MEREKA...MUNAFIK SUNGGUH...
    8 April 2011 6:07 PM


    Tanpa Nama berkata...
    Alhamdulillah..., Allah tetap sayangkan umat Malaysia... Ketika para pemimpin PRakyat begitu ghairah mencanang 'aib pemimpin2 negara tanpa pembuktian, satu demi satu 'aib pemimpin pembangkang telah dibuka Allah. Segala yang berlaku adalah kehendak Allah semata..., sama ada kita suka atau tidak.....

    Syukur, ALHAMDULILLAH.....!

    BalasPadam
  2. Salam tuan empunya blog,

    Perkstaan "sabda" dikhususkan untuk junjungan besar Rasulullah SAW, dan bukannya untuk orang biasa, apa lagi untuk puak pakatan haram ini.

    Harap betulkan segera supaya tidak dilihat seperti mengagungkan puak jahanam ini.

    Wassalam,

    BalasPadam
  3. jika org lain yg kena sibuk 1 malaya, jika org sendiri yg keno diam seribu bahasa, tdk mahu mengaku kelamahan diri sendiri.tuan pas n pkr pls don't use religion to gain political power

    BalasPadam
  4. Salam Tanpa Nama 8:57 AM,

    Permintaan Tuan saya penuhi.

    BalasPadam
  5. Salam Vucan933,

    Pas tidak mungkin hidup tanpa mempolitikkan agama.
    Agama adalah alat politik yg tidak boleh dipisahkan dari puak Khawarij.

    Huraian dan tafsiran agama mereka buat hanya untuk sesuaikan dengan matlamat politik bukan kerana tunduk kepada perintah Allah.

    Mereka berpegang kepada beramal dengan kemungkaran dan mengenapikan yang makruf...gitu.

    BalasPadam
  6. DENGAN IZIN ALLAH JUALAH AL JUBURI MELANGKAH KAKINYA MASUK KESARANG MAKSIAT DAN DENGAN IZIN ALLAH JUA AL JUBURITTT INI MEMBENAMKAN KOTENYA KEDALAM PUKI CHINA DOLL DAN DENGAN IZIN ALLAH JUA VIDEO DI RAKAM, DENGAN IZIN ALLAH JUA AL JUBURITT TERTINGGAL JAM OMEGA, DENGAN IZIN ALLAH JUA DATUK T MENGHEBAHKAN KEPADA WARTAWAN, DENGAN IZIN ALLAH JUA HAMBA ALLAH UP LOAD DALAM YOUTUBE, AKHIR KATA APA YANG BERLAKU SEMUANYA DENGAN IZIN DAN KEHENDAK ALLAH SEMATA-MATA, FIKIR2KAN LAH WAHAI ORANG2 PAS YANG BODOH MENILAI SESUATU KES TANPA PERLU FAKTA

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...