Followers

Ahad, 2 Januari 2011

Pola Pemikiran Pemimpin Yang Menyesatkan Ali PAS Semalaysia

Ahli dan Penyokong Pas sentiasa di dalam proses penyesatan selagi mereka berada di dalam parti itu.

Kaedah dan pola pemikiran pemimpin Pas tidak mampu membawa mereka keluar dari kepompong kejumudan.

Keupayaan minda dan intelektual pemimpn Pas tidak selaras dengan zaman dan ajaran Islam yang kita anuti.

Pemimpin Pas tidak mampu membuat perbandingan secara rasional kerana emosi dan sentimen mereka telah dimanipulasi secara terancang oleh pegangan yang kuat terhadap konsep Islam Politik menggantikan Islam Adden. Baca Klik SINI
Mereka benci UMNO-BN dan Perlembagaan Persekutuan  kerana kononnya mengamalkan ketidakadilan, bersikap zolim dan suka menuduh dan memburukkan pihak lain. Dalam masa yang sama segala macam tuduhan, fitnah dan tohmahan jahat yang dihamburkan oleh pemimpin-pemimpin Pas terhadap UMNO-BN dan Kerajaan ditarbiayyah supaya diterima sebagai wajar.
Mereka menanam emosi bencikan UMNO dengan alasan kononnya UMNO parti kafir.  Malangnya mereka seoalah-olah tidak sedar betapa pemimpin-pemimpin PAS sentiasa membawa ajaran sesat dan menyeleweng daripada ajaran Islam. Tidakkah 'ajaran sesat' dan 'menyeleweng daripada ajaran Islam' itu sebahagian daripada maksud kafir yang mereka sebut-sebutkan?
Mereka terus menerus mengeksploit kebebasan beragama dengan mewujudkan beberapa kes sembahyang dua imam dan enggan makan sembelihan orang UMNO yang berlaku dan masih subur dalam ingatan rakyat.

Nilai intelektual mereka seakan pupus kerana gagal melihat umat Islam yang menyertai Parti UMNO juga sehingga kini masih menunaikan solat di masjid-masjid yang imamnya terdiri dari umat Islam yang tmenyokong Parti Pas. Mereka juga seakan menipu diri kerana gagal melihat jutaan orang PAS yang dengan s egala senang hati dan penuh rasa persaudaraan menerima kehadiran ke majlis kenduri-kendara orang UMNO.
Pemimpin Pas sentiasa menyuburkan perasaan benci kepada UMNO di kalangan ahli dan penyokong Pas. Mereka tanam sentimen karut bahawa tidak boleh orang Islam berpakat dengan orang kafir. Dulu kata tak boleh berpakat dengan parti bukan Islam tetapi sekarang dibolehkan pula.

Kalau diselidiki, fakta sejarah betapa PAS begitu bersungguh-sungguh mempertahankan bahawa UMNO adalah parti kafir kerana kerjasama dengan MCA-MIC dan lain-lain komponen BN.
Mereka benci UMNO kerana pengikutnya diajar menjadi fanatik. Sehinggap emimpin mereka seperti Nik Aziz mengeluarkan kenyataan dan komen yang menyalahi ajaran Islampun merka pertahankan.

Mereka bersekongkol denganDAP dan  Pakatan Pembangkang untuk membantu mengancam dan menghakis hak orang Melayu. Fikiran mereka tertutup sehingga gagal memikirkan ancaman-ancaman bahaya yang sedang dihadapi oleh Melayu dan Pribumi lain yang sedang diatur oleh DAP

 Mereka juga gagal melihat jutaan premis perniagaan dan industri dari bandaraya hingga ke pekan-pekan kecil yang 95% dimiliki oleh orang bukan Melayu. Mereka gagal emimkirkan bahada agenda memperkasakan orang-orang Melayu Pribumi sangat diperlukan untuk menahan kemaraan cauvunist-racit DAP ini.

Pemimpin Pas mengajak ahli-ahli dan penyokongnya terus menjadi hamba DAP untuk menderhaka kepada raja-raja Melayu dan mencemar kesucian agama Islam. Neraca IQ mereka turun ke tahap zero kerana gagal mengingati fakta bagaimana sukarnya UMNO berusaha mempertahankan dan mengukuhkan Institusi Raja Berpelembagaan di negara ini.
Mereka bersekongkol dan bekerjasama dengan DAP walaupun amat menyedari bahawa Parti Kaum China itu anti-Islam dan menentang kedudukan Islam sebagai agama resmi negara. Mereka redho dengan tentangan DAP terhadap hasrat pelaksanaan hukum hudud. Amat 

Akhirnya pamimpin Pas berjaya mengaburi mata ahli dan pengikutnya sehingga tak perasan kehidupan sebahagian besar keluarga pemimpin-pemimpin PAS sekarang yang serba-serbi tidak Islamik.

Pola pemikiran yang wujud dalam Pas adalah bersifat ganas, dendam kesumat dan anti roh Islam sebagai agama Addeen. Jelas Sesat dan menyesatkan.


2 ulasan:

  1. Bodoh penganut2 PAS ni.
    Kena kuda dengan DAP pun boleh senyum lagi !
    Bangang......

    BalasPadam
  2. DAP berjaya mengubah arahtuju perjuangan Pas dari negara Islam dan hukum hudud kepada Malaysian malaysia.

    Linhkup la anak cucu kita nanti.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...