Followers

Rabu, 6 Julai 2011

Nik Aziz Hantar Surat Politik Kepada YDP Agong...pulak dahh!


KUALA LUMPUR, 6 Julai: “Di bawah naungan Kaabah, patik dengan penuh rasa kasih dan sayang berdoa semoga KDYMM Tuanku dan Permaisuri dilimpahi rahmat oleh Allah SWT,” kata Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat. (Sumber harakahdaily)

Ustaz Politik Nik Aziz dari Parti Melayu Pas menghantar surat politik kepada YDP Agong sebagai menggambarkan kerisauannya terhadap kebangkitan Rakyat Malaysia menolak himpunan haram 9 Julai sehingga terpaksa dibatalkan.

Surat itu juga mengandungi hasrat politik dan antara lain berjanji tidak akan mendatangkan huru hara kepada negara ini kerana pihak gerombolan pakatan pembangkan sedang berusaha untuk menukar  kepimpinan negara dengan bantuan demonstrasi jalanraya. 

Ustaz politik ini juga memberitahu dia telah berdoa di hadapan kaabah untuk kebaikan YDP Agong.

Komen Pendita:
  1. Seluruh umat Islam di negara kita sudah lama berdoa untuk Raja-Raja pada setiap Jumaat. 
  2. Rakyat lebih percaya kepada pencapaian Kerajaan semasa yang terbukti sedang dinikmati oleh seluruh rakyat, daripada mempercayaai janji, retorik dan dongeng pembangkang.
  3. Mendoakan kesejahteraan YDP Agong tetapi dalam masa yang sama menghalalkan dan menyokong Ambiga, China DAP dan Nuar Berahim adalah perbuatan yang bertentangan dan tidak dikehendaki oleh Rakyat.
  4. Berdoa di hadapan Kaabah dan di hadapan pejabat Parti China DAP adalah perbuatan yang menjadi bahawa gelak ketawa umat Islam dan bukan Islam kerana membuktikan Ustaz Politik Nik Aziz adalah Pemimpin Parti Melayu yang memperalatkan agama Islam

Berdoa untuk kesejahteraan YDP Agong tetapi menghalalkan perbuatan maksiat rakan sekutu juga adalah perbuatan yang sangat digemari oleh China DAP.



comments:


Zawawi Ihsan berkata...
Salam Pendita, Puak2 khawarij-komunis-sosialis-liberalis-pluralis ini akan guna apa saja kaedah utk capai matlamat..
Angah Pudin berkata...
Salam Tuan, Saya heran apasal nik aziz heboh2kan dia gi umrah..peh tu hebahkan dia doakan YDP Agong..siap anto surat politik pulak.. Org2 pas solat politik kat pejabat DAP..nik aziz kat kaabah... Mmg betullah puak2 ni suka peralatkan agama..
Tanpa Nama berkata...
sema benda puak khawarij-komunis ni nak jadikan alat politik..
Abon Seri berkata...
betol la org tua ni dah takde kerja...baru jer balik dari mekah dah pegi pulak buat umrah... pindah jer ke negeri arah tu lagi baik..but rumah kat tepi pontu masuk kaabh..hari2 boleh doa...mintak pecah perut ker..mintak nuar berahim dibebas ker...


1 ulasan:

  1. Jgn percaya Wali selipar ni doakan yang baik2 buat YDP Agong dan Malaysia. Dia hanya gunakan alasan agama Islam utk kaburkan pandangan. Ampun Tuanku.
    Kami tetap taat setia ke bawah titah perintah Tuanku.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...