Followers

Sabtu, 23 Julai 2011

Mat Sabu.."Takkanlah Saya Nak Tipu..Saya Timbalan Presiden Parti Allah"


GEORGETOWN, 23 Julai: “Buat apa saya tipu, siapa mahu masuk hospital, duduk saja, tidak boleh berceramah hentam Umno yang zalim,” kata  Timbalan presiden PAS, Mohamad Sabu. (Sumber: harakahdaily)

Dengan kata-kata itu maka Mat Sabu pun kekal di hati ahli-ahli dan penyokong PAS untuk meneruskan perjuangan fisabilillah mereka.

Bagaimanapun sejarah telah merakamkan Kuasa Rakyat Malaysia berjaya menggagalkan mini kudeta Gerombolan khawarij-komunis PAS, China DAP dan Nuar Berahim PKR dari bertapak di bumi keramat ini.


10 ulasan:

  1. salah tu bro...PAS bukan parti Allah tapi Parti Anak Setan...

    BalasPadam
  2. Haji Rashid Yan23 Julai 2011 9:35 PG

    Kesian pd ahli2 and supporters parti sesat ni...tak pasal2 jadi mangsa politik yg penuh dgn penipuan, temberang yang dipercai sebagai jalan ke syurga...
    Takbiiirr..

    BalasPadam
  3. Aku biasa dengar ceramah Mat Sabu walsheikh sapu bini olang ni...Intro cantik islamik betul, masuk tengah sikit dia masuk gear 5 terus maki hamun sperti makan ulam sambal belacan.Juak pas syok sehingga menjilat jari.terkini mereka bernaung di bawah ketua yang kuat balun bini orang dan maki hamun...Pemimpin pilihan ahli Pas yang bahlol bin tolol.

    BalasPadam
  4. Mereka yang tak bemaruah saja akan terus menerus menyakal kenyataan yg nyata. Bila malu tiada lagi didlm diri, maka jadilah mereka ini 'BINATANG' tetapi manusia. Sudah2lah dgn kemunafikana itu. Dunia ini sementara saja. Lagi 1 Mat Sabu, sedarlah siapa diri anda. Anda bknnya ada kelulusan apa pun. Sebab itu taraf KEPANDAIAN anda adalah SEBODOH-BODOH org yg bodoh...

    BalasPadam
  5. siapa dia nak mengatakan PAS itu parti ALLAH.
    bodoh tak boleh ajar..

    BalasPadam
  6. nampak sangat orang berpelajaran dan orang tak da pelajaran, orang tak berpelajaran guna otak di lutut atau di kepala tengah untuk jual idea dia nak suruh orang sokong, dia tahu melayu mudah boleh di tipu... pandai dia,,.dia gunakan kelemahan melayu ni, sedar lah kamu melayu apa itu batu apa itu kayu,

    BalasPadam
  7. sebab hang penipu lah , hang jadi timbalan presiden PAS, depa semua kena tipu dgn hang.

    BalasPadam
  8. Mengalh wujud manusia mcm mat sabu ni...mengaku wakil parti Allah....Ingat Allah ada parti ke..Sedar sikit mat sabu..parti tu ciptaan manusia..bukan ciptaan Allah...

    BalasPadam
  9. IBU yang melahirkan mat sabu kecewa kerana anaknya ibarat lupa pada agama sanggup jilat jubur anuar berahim. Abe Mat SApu mcm mna rasa jubur nuar berahim lemak macam nasi lemak ke?

    BalasPadam
  10. PERLAKON UTAMA DALAM FILEM BERSIH ANTARANYA MAT SABU ALSAPU BINI OLAN. NUAR ALJUBURI LANATULLAH. LIM KIT SIANG KORPARAT CINA. AJI ADI HJ TAK SUDAH. NIK AJIS ULAMAK BARUAL DAN POLITIK.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...