Followers

Khamis, 21 Julai 2011

Faktor2 Kuasa Rakyat Yang Menggagalkan Rusuhan Anjuran Gerombolan Pakatan Pembangkang



1. Perhimpunan yang dinamakan BERSIH 2.0 adalah Pergerakan Haram yang didalangi oleh Gerombolan Pakatan Pembangkang. Oleh itu seluruh rakyat berdiri teguh bersama pihak Kerajaan Pilihan Rakyat untuk mempertahankan demokrasi. 

2. Rakyat menyedari bahawa Perhimpunan Haram itu adalah bertujuan untuk memainkan 8 Retorik Politik yang sengaja menjadikan SPR sebagai alat untuk menjatuhkan Kerajaan Pilihan Rakyat. 


3. Rakyat terlebih dahulu sudah memahami dan mencium bau politik yang amat kuat di belakang Strategi Merusuh yang diaturkan oleh China DAP, Nuar Berahim dan parti PAS yang sudah bersekutu menggunakan cantuman pendekatan ala Komunis-Khawarij_Liberalisme yang berbahaya itu. 


4. Gerombolan Pakatan Pembangkang, terutamanya PAS berusaha untuk mengelirukan rakyat dengan pelbagai fitnah dan tohmahan yang akhirnya mendedahkan bahawa niat sebenar Program Rusuhan itu adalah untuk meneruskan perjuangan komunis kerana dipercayai mendapat pembiayaan dari pihak asing yang berniat jahat kepada negara ini. 


5. Rakyat memerhatikan bahawa pihak Gerombolan Pakatan Pembangkang sedang panik menyaksikan kebangkitan rakyat di bawah pentadbiran DS Najib. Keadaan ini amat mengecewakan kerana Pakatan Pembangkang tidak mampu lagi membohongi rakyat dan sekaligus menggugat angan-angan mereka ingin menguasai Putrajaya. 


6. Rakyat memahami dan menyokong dasar-dasar Kerajaan Pilihan Rakyat sekarang ini berasaskan beberapa tindakan dan pelaksanaan yang sedang dijalankan oleh kerajaan dalam mengemaskan sistem pilihanraya, membanteras rasuah, meningkatkan keberkesanan tadbirurus kerajaan, yang semuanya menjurus ke arah kesejahteraan rakyat. 


7. Seluruh rakyat membenci apa sahaja bentuk kekerasan, keganasan, rusuhan bersenjata yang sering diamalkan oleh Gerombolan Pakatan Pembangkang untuk memenangi pilihanraya di jalanraya. Rakyat juga tahu bahawa Nuar Berahim cuba menggunakan jalanraya bagi membantunya menghadapi masalah kes mahkamah. 


8. Rakyat menolak sikap Pembangkang yang sentiasa mengajak orang ramai memusihi pasukan polis sedangkan Polis dan Tentera adalah sebahagian daripada People's Power yang mempertahankan negara ini dari sebarang ancaman. Pembangkang cuba melemahkan negara dengan cara menambah dan menghasut kebencian terhadap polis dan sistem perundangan. 


9. Kuasa Rakyat jauh lebih bertenaga dari kuasa Para Penghasut walaupun Gerombolan Pakatan Pembangkang menjadikan para penyokong mereka sebagai umpan politik untuk membelasah polis yang menjalankan urusan Seri Paduka Baginda Yang diPertuan Agong. 


10. Kuasa Rakyat telah bangkit untuk menumpaskan strategi Gerombolan Pakatan Pembangkang yang ingin menumbangkan Kerajaan Pilihan Rakyat secara kekerasan. Kebangkitan ini akan berterusan kerana Rakyat Malaysia  adalah berjiwa besar sebagai rakyat sebuah negara yang merdeka dan berdaulat. 


11. Faktor terakhir kejayaan Kuasa Rakyat membendung Strategi Rusuhan Gerombolan Pakatan Pembangkang ini ialah kejayaan penerapan 1Malaysia yang amat diyakini menjadi sandaran kukuh terhadap masa depan rakyat dan negara.

Himpunan Haram gagal Merusuh kerana Kuasa Rakyat lebih bertenaga menghadapi pihak yang tidak bertamadun dan undemocratic yang cuba membawa budaya yang sudah ketinggalan zaman dalam sistem demokrasi kita.



comments:


Zawawi Ihsan berkata...
Amat setuju.. "Rakyat menolak sikap Pembangkang yang sentiasa mengajak orang ramai memusihi pasukan polis sedangkan Polis dan Tentera adalah sebahagian daripada People's Power yang mempertahankan negara ini dari sebarang ancaman. Pembangkang cuba melemahkan negara dengan cara menambah dan menghasut kebencian terhadap polis dan sistem perundangan".

2 ulasan:

  1. Tuan Kain Singkat,

    TEPAT SEKALI.


    1. Perhimpunan yang dinamakan BERSIH 2.0 adalah Pergerakan Haram yang didalangi oleh Gerombolan Pakatan Pembangkang.


    Nak tambah cili sikit.

    A. BERSIH adalah Kumpulan HARAM.
    B. Demo Jalanan adalah HARAM.
    C. Agenda yang di bawa adalah HARAM.
    D. DYMM Agong titah jangan buat - HARAM depa ni tak Faham.
    E. DYMM Sultan Selangor Titah - jangan lakukan HARAM Sial paria ini nak buat jugak.
    F. Polis kata jangan buat. Haram Jadah ni mai jugak!

    Buang Daerah ke Pulau Bidong semua ini. Jadikan satu pengajaran. Biar mereka jadi macam pelarian Vietnam - baru mereka memahami apa itu makna Keamanan serta Kemakmuran di Malaysia.

    ARK2

    BalasPadam
  2. Kita kena akui adanya kelemahan dalam SPR ... kenapa banyak alasan nak baikinya.

    Kan lebih baik bila jawap je ... kami akan baiki perkara berbangkit dan tunjukkan penyelesaiannya ... mungkin dalam masa 2 bulan.

    Bila tiada lagi perkara berbangkit ... Bersih 2.0 ... tak akan timbul.

    Prevention is Better Than Cure.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...