Followers

Sabtu, 9 Julai 2011

Kekalahan Gerombolan Penghasut adalah Kemenangan Kita Rakyat Malaysia


Kemenangan dan pengajaran paling penting dari peristiwa kegagalan Gerombolan Penghasut dan Pemberontak mengadakan kekacauan 9 Julai ini adalah kebangkitan kesedaran rakyat terutama di kalangan generasi muda.

  1. Gerakan haram yang dilakukan oleh pertubuhan haram untuk menggulingkan kerajaana pilihan rakyat yang sah
  2. Kegiatan menghasut pemikiran hanya berkesan ke atas orang Melayu PKR dan orang Islam Pas
  3. Ambiga jauh lebih bijaksana memecahbelakna umat Islam berbanding ustazustaz politik Pas menyatupadukan umat
  4. Perbuatan subversif dan menimbulkan kekacauan adalah senjata utama pembangkang untuk mendapatkan kuasa di luar proses pilihanraya
  5. Menggunakan jalanraya dan kemudahan yang disediakan oleh kerajaan untuk mengajak orang ramai percaya bahawa kerajaan tidak baik dan gerombolan pembangkang lebih baik.
  6. Berkumpul di jalanraya untuk mendidik orang ramai membelakangkan perlembagaan dan undang-undang
  7. Pembangkang sangat terdesak sehingga Pas mengenepi dan menggugurkan ajaran Islam dan berjuang pula atas landasan komunisme, cauvinisme dan perkauman melampau
  8. Merosakkan perpaduan antara agama dan kaum untuk mencapai matlamat politik DAP
  9. Hanya Parti Melayu PAS yang sanggup jadi lembu DAP dan mengangkat Ambiga, Nuar Berahim, Kit Siang menjadi ketua perjuangan fisabilillah mereka
  10. Kegagalan niat jahat Gerombolan Pakatan Para Penghasut dan Pelampau haram ini adalah kemenangan Rakyat Malaysia 


Rakyat tidak rela membenarkan keamanan, keselamatan an kesejahteraan yang dinikmati selama ini dikhianati oleh gerombolan penghasut yang tidak dikehendaki.

Justeru itu Rakyat akan bersama Kerajaan Pilihan Rakyat yang sah ini untuk meneruskan program pembelaan dan pembangunan untuk rakyat dan negara.

Gerombolan Pakatan Pembangkang semakin lemah dan ditolak oleh rakyat dan rakyat telah menjadi Hakim Negara yang bijak selama ini memilih kerajaan sehingga semua dapat hidup sejahtera. 

Gerombolan Parti Pakatan Pembangkang tidak perlu takut untuk menghadapi UMNO-BN dalam PRU 13 kerana hakim yang sama akan mengadili dan menjatuhkan hukum kepada pihak yang masuk bertanding.

Bertandinglah dengan penuh keyakinan bahawa kita adalah yang terbaik yang akan diterima oleh rakyat berdasarkan penilaian rakyat sendiri.



Janganlah memaksa rakyat membuat pilihan mengikut telunjuk kita walaupun rakyat tahu kita tidak pernah dan tidak berupaya melakukan yang terbaik untuk rakyat selama ini.


comments:


Haji Rashid Yan berkata...
Dalam sebuah negara demokrasi..tiada siapa boleh mengatasi kuasa rakyat...apatah lagi para penghasut, pembelit, kaki temberang, agen upahan dan pertubuhan haram.
Faizol Tembeling berkata...
Saya kagujm dengan kebangkitan kesedaran generasi muda kita dan rakyat keseluruhannya menentang niat para penghasut pertubuhan haram ini.. Klw beginilah berterusan...pasti negara yang kita cintai ini terus maju.
Tanpa Nama berkata...
ambiga adalah ejen pihak luar/yahudi,anwar sangat terdesak dengang isu peribadi, melayu PAS menjadikan tunggangan ambiga/anuar, ....semuanya sangat jelas hingga orang butapun boleh nampak. cuma melayu PAS/PR yg berdendam dgn UMNO saja yg pura2 tak nampak



2 ulasan:

  1. salam all .... pasai anak haram ni semua hari ni business aku pun terjejas supplier tak nak hantar barang pasai jalan ditutup .... pagi tadi dalam pukul 1 aku dapat satu sms dari pencacai PKR menggunakan server 63365 sms dia tulisan dia ....

    "AHLI PR DI MINTA HADIR DI MASJID BUKIT DAMANSARA UNTUK BERMUNAJAT KPD ALLAH JAM 3 PAGI, 9 JULAI UNTUK MINTA BANTUAN DARI ALLAH AGAR DIBERIKAN TENAGA DAN KEKUATAN MEMERANGI KERAJAAN ZALIM BN. SILA SEBARKAN KEPADA SEMUA AHLI - AZMIN ALI ...

    sapa yang zalim la nie BN ker anak haram ni semua pasai depa orang beniaga semua terjejas depa ingat semua orang suka ker aku banyak kawan cina orang beniaga boleh dikatakan kebanyakan benggang pasai demo bodoh ni ....

    BalasPadam
  2. SYABAS UNTUK PDRM,SEJUTA KALI TABIK UNTUK PDRM DAN RAMD YANG MULA BERGANDINGAN MEMPERTAHANKAN BUMI BERTUAH INI.SEMUGA ALLAH SUBHANAHUWATAALA MELIMPAHKAN KEBERKATAN UNTUK KAMU SEMUA .JASA MU DIKENANG SAMPAI BILA.
    KEPADA AZMIN LU BINI LU PUN TAK LARAT NAK JAGA ,LU NAK ,PERINTAH MALA NI KE ,PIDAHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...