Followers

Selasa, 21 September 2010

Drs Khalil Idham Lim Ajak Rakyat Kelantan Sokong UMNO-BN


Memahami Pemikiran dan Metaliti PAS
Dengan bangganya Drs Khalil Idham Lim, seorang penganut Islam yang mendapat tarbiyyah anjuran parti politik PAS, mengajak rakyat Kelantan supaya menolak "air bersih" yang ditawarkan oleh UMNO dan mengajak rakyat Kelantan memilih "akidah bersih" yang ditawarkan oleh parti politik yang menjadi sahabat karib DAP itu.

Menurut ajaran agama Islam yang dianuti oleh Drs Khalil Idham Lim, tawaran UMNO untuk membekalkan air bersih untuk rakyat Kelantan itu adalah satu bentuk pengkhianatan kepada rakyat Kelantan.

Maka sekiranya Rakyat Kelantan menolak tawaran UMNO yang ingin membekalkan air bersih, maka rakyat Kelantan adalah diiktiraf sebagai lebih "pandai" dari Awang Adik dan UMNO yang bodoh.

Sekiranya rakyat Kelantan berdegil juga atau terppengaruh memilih untuk menerima "air bersih", ini bermakna rakyat Kelantan dengan sengaja telah "menolak akidah bersih". Iaitu bermakna menerima UMNO tetapi menolak Allah.

Rakyat Kelantan juga diajak menerima "air keruh" kerana air yang keruh bukan bermakna air kotor.

Seterusnya Drs Khalil Idham Lim menyatakan bahawa pemerintah dari Parti Politik PAS akan kekal berterusan tidak akan membekalkan air bersih kerana tidak mampu dan mempunyai wang untuk berbuat demikian.

Akhirnya Drs Khalil Idham Lim menjelaskan bahawa seluruh Rakyat Kelantan perlu memecat Kerajaan PAS Kelantan dan menggantikannya dengan Kerajaan UMNO-BN yang sudah bersedia dengan peruntukan yang mengarah kepada jumlah 2 bilion untuk rakyat Kelantan.

Betul jugak!
Kenapa rakyat perlu sokong PAS yang tak mampu berbuat apa-apa selain menghidangkan ceramah demi ceramah.

Lebih baik bersama dengan UMNO-BN yang terbukti selama ini menyediakan air bersih. Kerana air bersih itu menggambarkan aqidah yang bersih.


1 ulasan:

  1. Tak boleh ambik kira mamat ni. Dia menang atas tiket ' Persatuan Banjar 'Parit Buntar.Kalau tak tak mungkin dia menang. Assabiah tu..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...