Followers

Isnin, 15 Ogos 2011

Musang Berbulu Ayam Dalam SPR


Setelah gagal menambah sokongan terhadap parti itu, PAS semakin bernafsu mengajak orang ramai mempercayai bahawa Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia adalah satu badan yang tidak boleh dipercayai. 


Parti berfahaman Khawarij-Komunis itu telah semakin hilang keyakinan untuk menghadapi pilihanraya secara demokrasi dan terpaksa menimbulkan tohmahan umum, tuduhan melulu, isu kesilapan teknikal yang dibesarkan dan persepsi palsu yang sengaja diadakan untuk membina gangguan-gangguan.


Hakikatnya, seluruh rakyat terutamanya pengundi amat maklum bahawa SPR telah berjaya menjalankan tugasnya dengan sebaik mungkin dan dihormati di seluruh dunia.


SPR secara ikhlas mengakui kemungkinan wujud “kesilapan teknikal yang berlaku semasa proses pendataan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN)” sehingga menyebabkan kelemahan dalam daftar pemilih yang dikendalikan SPR selama ini.

“Dalam daftar pemilih kita ada lebih kurang 12.3 juta pengundi dan sudah tentu akan berlaku kesilapan sana dan sini, seluruh dunia pun ada masalah yang sama ... tiada dunia yang daftar pemilihnya sempurna.

"Janganlah perbesarkan kesilapan ini, semua yang berlaku ini tidak dirancang oleh SPR, SPR bukan sengaja mahu benarkan mereka mengundi dua kali, kadang-kadang akan berlaku kesilapan semasa pendataan (oleh JPN), silap letak dan kami akan semak, kalau tak betul kami akan buang,” jelas 
TAN SRI DATO' SERI ABDUL AZIZ BIN MOHD YUSOF, Pengerusi, Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia



Semakin kuat PAS memfitnah SPR, semakin bertambah ramai orang mempercayai bahawa tugas paling sukar yang dihadapi oleh SPR bukanlah membersihkan daftar pemilih, tetapi membersihkan SPR daripada musang berbulu ayam yang berada di dalam reban SPR.


Musang berbulu ayam ini sanggup menerima gaji untuk menyara kehidupan anak isteri dan menunaikan haji ke Mekah walaupun tangan mereka bergelumang najis kotor menikam SPR dari belakang dan dari dalam tanpa rasa berdosa.


Pendita ingin memberi nasihat kepada Parti Melayu PAS supaya memikirkan bagaimana meningkatkan lagi pencapaian kehidupan rakyat dan negara sepertimana yang telah dicapai oleh UMNO-BN selama ini supaya umat Islam yang menjadi ahli parti tersebut mendapat manfaat dunia dan akhirat.


 PAS juga harus berfikir bagaimana melepaskan dirinya dari cengkaman fahaman China DAP yang semakin ketara telah berjaya menjadikan parti PAS sebagai haiwan politik ternakan China DAP. PAS perlu membuka mata terhadap kejayaan China DAP dan PAP Singapore  memperoleh tanah di Kelantan dan Pulau Pinang, hasil dari daya usaha fisabilillah Parti Melayu Khawarij-Komunis ini.


Umat Islam dianiayai dengan slogan agama palsu PAS dan China DAP mengaut keuntungan dengan memanipulasi kebodohan Parti Melayu PAS dalam segala bidang samada berniaga, berpolitik mahupun beragama.





1 ulasan:

  1. Rakyat Malaysia agak malang kerana terpaksa menghadapi gerombolan pakatan pembangkang yg berpolitik tanpa etika dan sangat cenderung menghina Perlembagaan Negara.

    Mereka lupa negara ini dibina oleh Suara Rakyat melalui proses demokrasi dan pilihanraya. akyat memerintah melalui persepakatan di Parlimen dan Dewan Undangan Negeri.

    PAS, PKR yang diketuai oleh China DAP memesongkan kedamaian dan kesejahteraan yang dicapai ini ke arah mentaliti ganas dan penuh perkauman melampau.

    15 Ogos 2011 7:13 AM

    Angah Pudin berkata...
    ajaran agama diketepikan sama sekali demi mencapai matlamat politik sempit..
    sejarah khawarij dlm Islam bersambungan hingga kini dan mungkin sampai bila-bila...

    15 Ogos 2011 7:15 AM

    CraNell berkata...
    Assalamualaikum, salam 1Malaysia

    saya mewakili pihak mykmu.net ingin menarik perhatian pihak tuan
    bahawasanya...laman web mykmu.net akan mengadakan Majlis Himpunan penulis penulis maya (blog Politik shj) pada 14, 15 Oktober 2011, Insya'Allah ..Perdana Menteri Malaysia akan turut menghadiri majlis tersebut… Tempat adalah terhad

    Buat masa ini apa yang boleh saya beritahu penginapan akan disediakan dan voucer minyak pecuma….

    Mohon pada pihak tuan agar menyebarkan berita ini kepada rakan rakan tentang perkara ini....

    Tuan boleh menghubungi saya di email cranell@mykmu.net merangkap setiausaha kerja mykmu.net bagi sebarang pertanyaan dan pengesahan.

    jika berminat sila berikan nama, nama blog dan no fon di email tertera diatas untuk pendaftaran dan segala detail mengenai majlis tersebutkan akan disms kepada pihak tuan..

    segala kerjasama pihak tuan amatlah dihargai....
    15 Ogos 2011 7:19 AM

    Tanpa Nama berkata...
    Saya sokong tulisan tuan kerana saya juga memang kenal pegawai tertingginya yang merupakan ahli pembangkang yang cukup tegar dan totok.
    15 Ogos 2011 8:41 AM

    usin berkata...
    eh, ye ke ada musang berbulu ayam dlm spr? kalau nampak mcm musang - kita tembak. kalau nampak mcm ayam - semelih buat ayam golek...
    15 Ogos 2011 8:45 AM
    15 Ogos 2011 11:29 AM
    Tanpa Nama berkata...
    Memang ada betul nya tuduhan musang berbulu ayam ini. Sekira nya kita ingat pilihan raya sebelum 2008 masa Datuk Firdaus bekas imam mesjid negara bertanding dengan kak jijah di permatang pauh, keputusan pertama mengatakan datuk Firdaus menang dengan kelebihan undi yang sedikit tetapi menang. Apabila tong undi di tinggalkan di pusat pengundian semalaman tetiba undi kak jijah meningkat pula lebih 500 dari datuk Firdaus. Hairan sungguh, ini lah bukti ada nya musang yang bberbulu ayam dan pembangkang ada membela pengundi hantu yang bertambah 500 ekor diwaktu malam.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...