Followers

Ahad, 1 Januari 2012

Mari Kita Teruskan Kerajaan Rakyat, Kerajaan Yang Kita Bina Selama Ini



Pilihanraya Umum  ke 13 yang dijangka pada tahun depan amat penting kepada rakyat pelbagai kaum dan agama negara ini. 

Seluruh Rakyat sudahpun bersedia bagi mengekalkan pencapaian dan perubahan besar yang telah dicapai oleh rakyat sepanjang 54 tahun menguruskan negara ini, dan dalam masa yang sama Rakyat akan mengambil tindakan tegas menamatkan keangkuhan dan kezaliman Parti Melayu PAS, PKR dan DAP terhadap pemikiran politik di negara kita.

Rakyat pelbagai kaum, kepercayaan agama dan adat resam yang selama ini bersatupadu, akan terus kekal mempertahankan Kerajaan Rakyat yang kita bina untuk melenyapkan kemungkaran, pembohongan, penyelewengan dan putar-belit agenda politik pembangkang. 

FRakyat berasa perlu   menyelamatkan negara ini daripada kehancuran dan kezaliman Gerombolan Pembangkang yang sangat tidak bertanggungjawab dan tindak-tanduk meraka sangat tidak diperlukan oleh Rakyat.

Keghairahan Gerombolan "Liberalis-Khawarij-Komunis" untuk menawan Putrajaya, tidak lain dan tidak bukan adalah untuk memenuhi hasrat sebenar Gerombolan iaitu menamatkan dan menguburkan Perlembagaan Persekutuan dan digantikan dengan Perlembagan Malaysian Malaysia.

Perlembagaan Persekutuan adalah hasil pemikiran politik, perkiraan keagamaan, percaturan ekonomi dan pertimbangan kebajikan seluruh Rakyat melalui wakil-wakil mereka. Manakala Perlembagaan Malaysian Malaysia adalah hasil ciptaan dan keinginan sebenar  china DAP yang disokong oleh Nuar Berahim, dan kini Parti Melayu Pas merelakan ahli dan ustaz-ustaz parti itu menjadi haiwan tunggangan china DAP dan Nuar Berahim. Mereka berbai'ah dan berjanji sesama sendiri untuk mendapat habuan undi dari orang ramai walaupun terpaksa menghancurkan negara dan rakyat.
 
UMNO-BN amat sukar diranapkan kerana kejayaan UMNO-BN selama 54 tahun adalah Kejayaan Rakyat. Seluruh Rakyat pelbagai kaum dan agama merasai dan menikmati perubahan dan kesejahteraan hidup yang semakin bertambah. Keamanan dan keselamatan yang tidak terdapat di negara lain serta peluang yang amat luas untuk mendapatkan pendidikan, aktiviti ekonomi, peluang berniaga, peluang bekerja dalam segala bidang.

Seluruh Rakyat negara ini berasa amat bangga dengan segala bentuk pencapaian yang diusahakan oleh Kerajaan Rakyat selama diberikan masa yang panjang untuk memerintah negara ini. Ternyata Kerajaan Rakyat melalui UMNO-BN telah berjaya mentadbir dengan baik dan meletakkan pembangunan negara dan pencapaian hidup Rakyat ke tahap yang semakin menggalakkan. 

Berbanding dengan usaha dan tindakan Gerombolan Pembangkang yang hanya banyak beretorik, cakap-cakap kelentong, janji kosong, di samping begitu gemar mengapi-apikan permusuhan, menyebarkan fitnah, melakukan huru-hara, menghasut mahasiswa dan segala macam tindakan yang tidak disukai oleh Rakyat. Segala bentuk  kezaliman ini akan  menjuruskan negara ini ke  arah kehancuran dan ketidakstabilan.

Majoriti Rakyat pelbagai kaum dan agama semakin prihatin dan insaf tentang peranan mereka untuk menyelamatkan negara ini khususnya demi masa depan genarasi yang akan datang.

Pelbagai perubahan yang berlaku di negara Amarika Syarikat dan juga negara negara Arab, memberikan keinsafan dan kesedaran kepada Rakyat untuk terus bersatu menghalang Gerombolan Pembangkang ini dari merosakkan negara ini. 

Seluruh Rakyat dijangka akan terus menjalankan tugas dan peranan mereka secara bijak untuk menghalang kerosakan yang sedang diusahakan oleh Gerombolan Pembangkang yang diketuai oleh china DAP, disokong oleh Nuar Berahim dan Parti Melayu Pas menjadi hamba suruhannya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...