Followers

Isnin, 9 Januari 2012

Hati Yang Penuh Kehinaan vs Jiwa Yang Dimulikan Allah

Saiful telah menjalani proses perbicaraan yang panjang. Tetap tabah dan yakin bahawa kebenaran tetap akan muncul.
Kini berserah kepada Allah, Tuhan bagi agama yang dianutinya. Tuhan yang disembah dan ajaran yang menjadi sistem kepercayaannya.
Saiful tidak perlu menghasut orang ramai kerana dia percaya Kuasa Allah tidak mampu dikalahkan walaupun seluruh dunia ini dikumpul untuk menentang ketentuannya.
Tahniah Saiful kerana tidak menghina dan mengheret orang lain menjadi hina hanya untuk kepentingan diri.

3 ulasan:

  1. Syukur...Alhamdulillah. Kesabaran yg Allah SWT kurniakan pd Hj Saiful hingga kini masih kuat dgn pegangannya.InsyaAllah segala kebenaran telah pun Allah Ta'ala tunjukkan sedikit demi sedikit...Bykkan berdoa ya Hj Saiful.

    BalasPadam
  2. Semoga saiful bersabar, penghakiman di dunia tidak menjamin penghakiman di akhirat kelak, sekiranya ada pihak yang menafikan kebenaran sekalipun, Allah SWT maha mengetahui dan maha adil, ajal, maut dan rezeki di atas anugerahNYA, mungkin ada hikmah yang belum dapat kita lihat disebalik 'ketentuan' ini.... sama-sama lah kita berdoa demi kesejahteraan Malaysia,

    BalasPadam
  3. kepala bapak hempa .mahkamah pn hempa protes mcam la pandai sgt blajar cuma darjah 6 elok jd anjing umno aja . jgn la buang masa dok jga jubur orang jubur hempa sendri pun basoh tak cuci, eeekh thhuih

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...