Followers

Ahad, 9 Disember 2012

Kebijaksanaan Rakyat Malaysia: Menolak Agenda China DAP



Rakyat bersama Kerajaan terus mantap...menolak politik songsang.
Kejayaan negara kita adalah suatu realiti dan gambaran sebenar sikap Rakyat yang berpandangan jauh, rasional dan bertanggungjawab.
Penjenayah politik dan anti nasional yang bergerak di luar batas Perlembagan Persekutuan tetap menjadi duri dalam daging Rakyat yang cintakan keamanan, kedamaian, keselamatan dan kejayaan demi kejayaan.

Masalah peribadi Ketua Umum PKR...bukan masalah Rakyat.
Masalah keterlaluan memperalatkan agama oleh Parti Melayu Pas...bukan masalah Rakyat
Masalah menghasut kaum china DAP ingin menegakkan Malaysian Malaysia...bukan masalah Rakyat

Rakyat tetap dengan pendirian...ingin hidup bersama dengan aman dan sejahtera.

Sungai Rapat Online: Orang Melayu Johor tidak terima Nizar dan Nga Kor ...: Gambar di atas bukti bahawa orang Melayu di negeri Johor tidak menerima bekas menteri besar cina DAP Perak Nizar Jamaluddin dan c...

Dipetik dari blog rakan Pengundisetiasungairapat

9 ulasan:

  1. Salam tuan besar.. Mohon di pautkan blog teman ini ye..

    http://taipingcentral.blogspot.com/

    Terima kasih Boss

    Artikel terbaru TC :

    http://taipingcentral.blogspot.com/2012/12/live-hmetromy-remaja-terlanjur-dikamar.html

    Selamat berkenalan bro.......

    BalasPadam
  2. Nama2 gelaran yang di berikan kapada ketiga mereka ini ia lah>>>
    Do Re Me.
    Di dalam gambar yang tertera di atas :
    Yang paling kanan: nelayan
    Yang paling kiri: biawak
    Yang tengah2: Macam2 boleh....he's very versatile.

    BalasPadam
  3. UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

    2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~

    ~ BUKTI 3 ~

    ~ BUKTI 4 ~


    Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

    Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

    Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

    ~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

    Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

    Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak cukup kuatlah HASUTAN ni....

      Padam
    2. Biarlah tak kuat pun... Sekurang2nya aku dah buat yang terbaik... Sekurang2nya ada yang memahami... Nak harapkan ko, mecacai jer lebih :-)

      Padam
    3. Banyaklah kau nye hutang GTTBRU...kalau betul pun hutang boleh dibayar & diselesaikan. mana ada baik negeri atau negara dlm dunia ni tak berhutang? cuba kau tulis kat sini..amerika? britain? Mgkn Penang takde hutang kot..kelantan? lg lah naya...kau google dulu pasal ekonomi & hutang dia org..kita sendiri pun ada berhutang kereta, rumah. malah brg2 elektrik. ada yg boleh settle dgn cepat, ada yg lambat & mgkn ada yg blacklist..tu terpulang kpd individu masing2/ tp bg aku terengganu jauh lebih maju, bersih & teratur infrastrukturnya dibandingkan ngan kelantan( tak tersusun, kotor & tak maju)..tu sbb rakyatnya berhijrah ke negeri2 lain...jgn cerita pasal minyak kat kelantan dicuri oleh kerajaan pusat! itu sudah diperdebatkan dgn jayanya!

      Perpaduan. Tidak disangkal org2 cina menolak BN. Kaum ini mmg dr dulu lg nawaitu dia org nak memerintah malaysia sbb ekonomi di tangan mereka. hanya politik jd penghalang. utk memerintah secara yahudi( meletakkan anwar ibrahim sbg seorang melayu sbg PM, tp tangan2 dibelakang adalah tangan2 kafirun ini), mereka memerlukan org2 melayu bodoh mcm kau ni utk dijadikan kenderaan! i.e org2 PAS & melayu PKR! Tanpe org2 melayu yg ingat dia ej pandai mcm kau ni, cina2 ni baik DAP & MCA tdk akan dpt memerintah malaysia(ala2 yahudi) sbb melayu adalah majoriti.
      kau sbg org melayu islam masih bodoh & buta dlm perancangan mereka..malaysia diiktiraf walaupun tak top 5 tp sebuah negara yg sedang membangun, sedang maju & berteknogi tinggi(ini dunia yg iktiraf). malaysia juga diiktiraf sbg negara ISLAM yg moden dr segi ilmu agama & kefahaman kita sbg rakyat malaysia yg bencikan perbalahan, cintakan keamanan & byk membantu rakyat2 negara islam di negara lain i.e Palestin, bosnia, negara2 islam afrika juga umat2 islam di thailand, cambodia dll(ini juga diiktiraf oleh negara2 islam dunia). kau tak nampak ke kau buta huruf?! ini terjadi semasa 50 pemerintahan UMNO. aku bukan org UMNO & beberapa kerat perkara2 & pemimpin dlm umno pun aku tak berkenan tp nak diharapkan dgn PAS & PKR, lagi2 DAP..tak de maknanya..org 2 melayu/islam boleh murtad, kalimah Allah org2 kafir boleh pakai & letak dlm bible BMelayu lak tu..nak buat gak bible melayu..tu yg pelik tu..hak keistimewaan Melayu/Islam dlm perlembagaan pun nak ubah, askar/polis(yg rata2 org2 melayu kita) berjuang pun diperlekehkan, dicaci, dikutuk & dihina! Stkt ekonomi ni mcm saham..sekejap naik sekejap turun..itu biasa..hutang pun(kalau ada) boleh selesai tp kalau akidah agama, kesucian Islam, bangsa melayu di ancam, dihina, & sbgnya..aku tak leh tahan!!!!!!! kau pergilah taksub ngan TGNA & raja seks Anwar kau tu..aku tak heran..itu pilihan kau tp buka mata, minda, hati, banyak membaca, menganalisa & mengkaji. jgn sampai menang sorak kampung tergadai bro! Salam.

      Padam
    4. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
    5. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
  4. http://bilarentapbangkit.blogspot.com/

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...