Followers

Selasa, 22 Mac 2011

Aduan Polis Sudah Dibuat: Isu Video Seks Bersama Amoi Di Hotel tetapi DNA belum Serah

PDRM sudah terima aduan tapi DNA belum serah lagi...

Bekas banduan Penjara Sungai Buloh yang juga Ketua Umum KEADILAN, Anwar Berahim, hari ini menafikan sekeras-kerasnya beliau adalah pemimpin utama pembangkang dalam video fitnah yang ditayangkan kepada media tempatan, tengah hari tadi.


Anwar menegaskan di hadapan ramai pemberita bahawa dia berada di rumahnya bersama ahli keluarga pada 21 Februari 2011 iaitu tarikh yang tertera dalam rakaman video berkenaan.

“Saya di rumah bersama (Wan Dr) Azizah (Ismail), anak-anak dan cucu selepas bermesyuarat dengan staf KEADILAN,” katanya.

Anwar juga mengesahkan pada ketika waktu dan tarikh video itu dirakam, dia mengaku sedang membalas twitter dengan para penyokongnya.

Anwar memberitahu pemberita dari pelbagai agensi bahawa imej video yang dipaparkan dalam klips itu sebagai “Gambar mirip saya, cuma perutnya jauh lebih buncit dari saya,” 

Sidang media khas itu diadakan di ibu pejabat KEADILAN, Damansara sejurus selepas berita video seks bersama amoi itu tersebar.

Anwar Berahim sudah mempunyai bukti kukuh bahawa dia tidak bersalah!

Anwar Berahim sudahpun membuat aduan polis kerana telah mempunyai bukti yang cukup kuat bahawa dirinya tidak terlibat sama sekali. Beliau telah dapat menangkis dan menghujah dengan bernas bahawa tarikh, masa dan tempat video itu dirakam adalah berlainan dengan tarikh, masa dan tempat dia sebenarnya berada.

Percanggahan ini membuktikan Anwar tidak bersalah. Oleh itu penyebaran video tersebut bolehlah dianggap untuk menjatuhkan maruahnya, maka hukuman sudahpun dijatuhkan bahawa Anwar Berahim tidak bersalah. Pihak polis bolehlah bertindak menangkap pihak yang terlibat.

Rakyat sedang meneliti apakah lagi yang akan Anwar Berahim lakukan setelah membuat aduan polis. Adakah dia akan membersihkan namanya atau atau terus mengotorkan nama orang lain.

Rakyat juga sedang menanti Anwar Berahim menyerahkan DNA untuk membantu mahkamah menentukan kebenaran dan menegakkan keadilan dalam kes tuduhan meliwat Saiful.




Anwar terlupa menyerahkan DNAnya 
patutnya serahlah... dia adalah juara menegakkan KEADILAN.
..dan isterinya adalah Presiden Parti KEADILAN
...serta anaknya Naib Presiden Parti KEADILAN


5 ulasan:

  1. Kenapa Anwar Ibrahim nak kalut sangat kalaulah beliau benar tidak bersalah. Sempat juga kata lelaki berkenaan perut buncit dan dia tidak buncit semasa sidang akhbar. Macam mana dia tahu lelaki dalam video berkenaan perut buncit atau sebaliknya sedangkan beliau sendiri belum lagi menonton lakukan lucah berkenaan. Melainkan beliau tahu siapa pelakun dalam video lucah itu.
    Malahan Anwar juga mengatakan semasa kejadian berlaku beliau berada di rumah bersama isteri, anak dan cucunya sambil berhubung dengan kawan kawan melalui twiternya. Malatah lagi kali ini kerana masa sebenar kejadian pun masih belum di dedahkan kepada umum. Siang atau malam kejadian itu berlaku. Bagaimana beliau tahu masa kejadian jika beliau sendiri yang melakukan dan terus mereka cerita serta anticipate the next move.
    Banyak peroalan timbul dengan sikap melatah tidak tentu hala pemimpin pembangkang ini yang akhirnya menjerat diri sendiri kerana sengaja mereka sindrom penafian sedangkan apa yang berlaku adalah benar belaka. Sekali berbohong masih lagi orang percaya tetapi kalau kerap berbohong akan termakan diri.
    22 Mac 2011 12:49 AM


    kamal berkata...
    Sama ada dia melatah atau dia memang tahu benar yg pelakon video lucah itu memang bukan dirinya sebab dia yg rancang semua ini untuk kenakan balik kerajaan.Dia akan 'menang besar' sebaik saja terbukti yg org yg melakukan aksi seks itu adalah orang lain.rakyat akan percaya yg dia memang difitnah selama ini termasuklah dalam tuduhan liwatnya.
    22 Mac 2011 1:02 AM


    Hahn berkata...
    Anuwar mintak nyawa dengan Yahudi sekelian. Tulah Yahudi bantu sedaya yang mampu. Nak pakai otak bodoh dia untuk muslihat tak dapat.

    Otak tu balik balik konar lubang jubor. Kalau jadi PM terus menjubor otak tak payah pakai kerana otak Yahudi ada.
    22 Mac 2011 2:00 AM


    mnorkembalak berkata...
    Anwar satu keluarga Parti Keadilan, oleh sebab dia rasa adil yang menyebabkan tak payah serahkan DNA dan adil lah bagi dia taburkan DNA nya merata tempat.

    Saya mohon perkenan Tuan link kan blog saya kedalam blog tuan ini link blog saya http;//www.KemBalakEnterprise.blogspot.com
    22 Mac 2011 3:45 AM


    Tanpa Nama berkata...
    Satu posting yang mempunyai sindiran yang amat tajam sekali. Tahniah!
    22 Mac 2011 7:35 AM


    Tanpa Nama berkata...
    kalu DSAI pergi mana orang kenal....nak pergi main di hotel...dalam masa perbicaraan kes liwat tgh hot plak tu!siap ugut nak dedah dlm masa 7 hari plak tu...apara....dedahlah terus, pastu hantar kat polis dan jab agama....nak main drama pulak si Datuk T**K tu... bodoh lah cerita ini....tipu untuk jatuh kan orang, biar lah yg boleh masuk akai....hati2, citer ni boley makan diri umno....
    22 Mac 2011 8:31 AM


    Tanpa Nama berkata...
    Itu video tahun 2008 bukan 2011....so alibi nuar dengan keluarga dia tak boleh pakai. Polis boleh kesan di mana anwar pada tarikh tersebut melalui CCTV hotel tu. Sekian
    22 Mac 2011 8:55 AM


    Tanpa Nama berkata...
    maka betul lah andaian bahawa ini semua kerja konsprasi adalah dari umno..apakah pkr terlalu maksum? wahai anwar serta konco2 yg sewaktu dgn nya tak usah lah melenting tak tentu pasal. biar polis aje yg siasat.

    BalasPadam
  2. ANWAR, JANGAN RISAULAH, KEADILAN TETAP ADA TENTANG VIDEO SEKS TU. TAK YAH NAK KECOH LA TNTG VIDEO SEKS TU. FIKIRKAN TNTG DNA. AMBOI, TNTG DNA XDA BUAT PRESS CONFERENCE YER. CEPAT SERAHKAN DNA SEKARANG!!!! BUAT CONFERENCE UNTUK SERAHKAN DNA !

    BalasPadam
  3. daiii anwar..lu bila mau kasi itu lu punya DNA??? apa wayang lu bikin sekalang???kalau orang tuduh sama lu..lu cepat-cepat mau bikin itu leepot polis...habis itu saiful punya kes lu apasal x mau kasi DNA???lu ala pecaya undang-undang kalau itu ada memihak sama lu..kalau kena lu punya batang hidung..lu manayk alasan kasi haaa...itu polsi talak baik..itu hakim talak bagus..itu undang-undang manyak tipu.... LU INGAT LU ANWAR THE BOSS KAH??/ SIVAJI THE BOSS DAAAA

    BalasPadam
  4. HUKUM TUHAN DAH SAMPAI KAT ALJUBURI NI...TOK SAH DOK CAKAP BANYAK LA SERAH DNA, KALO X BERSALAH 2013 HANG JD PM ...JANGAN DOK BUAT PIAQ LA ALJUBURI ALZINARI. PA TAKUT KA KALO RAKYAT MALAYSIA TAU HANG ADA ANAK HARAM. PIAQ CAM LEMBU

    BalasPadam
  5. Assallamualaikum..kebenaran , keadilan , kepakaran dan Keluhuran Perlembagaan adalah nyata dan semua orang mempunyai hak untuk bersuara dan menanganinya dengan kebijakan minda , bukan cercaan dan kedangkalan memalingkan Kuasa Badan Kehakiman Negara.

    Perlu dingatkan perbicaraan adalah suatu acuan kita untuk menentukan kebenaran dan keadilan semua pihak.

    Seseorang yang disyaki bersalah ditahan dan diselidiki kesaksian untuk pembuktian di mahkamah dan tugas itu telah dipertanggungjawabkan kepada pihak pemerintah.

    Jesteru kepakaran dan ketelusan mesti dihormati semua pihak bukan menelanjangkan kewibawaan dan kemuliaan Badan Kehakiman demi menegakan keadilan dan kebebasan hak individu .

    Percanggahan pendapat dalam isu DNA tak payah digembargemburkan kerana HAK INDIVIDU dilindungi disisi Perlembagaan .

    Inilah rencam demokrasi dan kesaksian fakta yang membungkus kepakaran dan keadilan. Biarkan mahkamah dengan kebijakan yang Arif menafsirkan fakta dan hukuman dengan ketelusan demi hak individu yang dilindungi Perlembagaan.

    Samada DNA diperlukan itu bukan persoalannya yang akan menentukan sesuatu hukuman dalam pengadilan badan kehakiman jesteru menghadapkan pesalah kemuka pengadilan memerlukan pembuktian yang kukuh , SEHARUSNYA PIHAK PENGUATKUASA TIDAK MENGAMBIL RINGAN PERKARA PERKARA BERKAITAN PEMBUKTIAN SESUATU KESALAHAN DAN FAKTA FAKTA KEJADIAN UNTUK DIBENTANGKAN DIMAHKAMAH . KETELUSAN PROSEDUR PERUNDANGAN MESTI DIHORMATI SEMUA PIHAK , BUKAN MELALAK DAN MEMALINGKAN KEHENDAK AKAL DAN MENIDAKAN KEADILAN.

    Edaran video terbaru ini juga sesuatu yang menagih ketelusan dan kepakaran Penguatkuasa untuk menyelidiki dengan kepakaran dalam menjalankan siasatan mengikut urutan prosedur Undang Undang agar pembuktian fakta menjadi terang dan tidak memalukan dan merumitkan hingga menjejaskan kemurniaan Badan Kehakiman .

    Kesedaran tentang hak dan keadilan adalah sesuatu yang diutamakan disegi perundangan . SELAMAT MEMPERJUANGKAN HAK DAN KEBEBASAN MINDA DEMI NEGARA DAN MENGEKALKAN KEAMANAN DAN PERSEKITARANNYA.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...