Followers

Sabtu, 15 Januari 2011

DAP Hampir Berjaya Capai Hasrat Ketuanan DAP di Malaysia


...jangan benarkan rakyat bersatu...jangann...
ketepikan saja ajaran Islam!..utamakan hasrat untuk hancurkan UMNO-BN

DAP semakin berjaya menusukkan jarum halusnya supaya rakyat berpecahbelah. Kelemahan Pemimpin Pas dan keghairahan nafsu peribadi Nuar Berahim memudahkan grand design Lim Kit Siang dan kuncu-kuncu cauvinist-racist DAP.

Arah tuju dan matlamat politik DAP tidak pernah berubah walau sedikitpun. Cita-cita ulung mereka hanya satu iaitu menghapuskan Perlembagaan Persekutuan yang ada sekarang dan menggantikannya dengan Perlembagaan Malaysian Malaysia yang akan memartabat dan mendaulatkan Ketuanan DAP.

Dua perkara teras yang mereka lakukan dan akan terus lakukan.

Pertama menentukan supaya di Malaysia hanya wujud dua kaum sahaja iaitu Kaum China dan Kaum Bukan China.

Kedua, DAP akan usahakan supaya Kaum China bersatu di bawah satu pegangan politik sahaja walaupun menjadi ahli dalam banyak parti politik yang berasaskan kaum China. Manakala Kaum Bukan China pula akan digalakkan bersengketa sesama sendiri sehingga tidak mampu mempertahan dan memiliki kuasa politik.

Usaha DAP ini sudah menampakkan kejayaan besar!

DAP sudah berjaya menanam rasa prasangka sehingga Kumpulan Kaum Bukan China sudah mula memandang serong dan mempertikaikan titah DYMM Seri Paduka baginda Yang DiPertuan Agong, iaitu Raja mereka sendiri. 

 KUALA LUMPUR, 13 Jan: DAP dan PKR melahirkan rasa puas hati mereka dengan penjelasan yang diberikan oleh Presiden PAS ekoran pertemuan dua pemimpin tertinggi PAS dengan Yang di-Pertuan Agong dan pemimpin tertinggi Umno.


"Saya penuh yakin, PAS terus komited bersama Pakatan Rakyat walaupun telah bertemu dengan para pemimpin Umno itu," kata Lim Kit Siang dalam sidang media yang diadakan selepas mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat hari ini.


Mesyuarat itu diadakan di Pejabat Agung PAS, Jalan Raja Laut dekat sini.

Sumber: Harakahdaily

Di pihak DAP, apa yang dibincangkan di antara Yang DiPertuan Agong dengan pemimpin-pemimpin Kaum Bukan China ini tidak penting. Yang penting ialah mesej yang ingin disampaikan oleh DAP kepada Kaum China iaitu:

 "Marilahkita terus bersatu...kita telah berjaya kerana mereka telah menentang Raja mereka sendiri" 

Dengan pertolongan Nuar Berahim dan PAS, DAP akan pastikan Kaum Bukan China akan terus berperang sesama sendiri. Manakala untuk meningkatkan penyatuan politik Kaum China, DAP akan terus memberi harapan yang tinggi bahawa Ketuanan DAP/MCA/Gerakan semakin hampir menjadi kenyataan.

Mengenepikan UMNO adalah agenda hidup mati DAP.

Mengalihkan kuasa politik dari UMNO ke tangan Kaum Parti Bukan China yang lain seperti Pas dan PKR membolehkan Ketuanan DAP bermaharajalela. Seperti yang berlaku di Perak, Selangor dan Pulau Pinang.

DAP sudah hampir berjaya mencapai hasrat mewujudkan Ketuanan DAP di Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...