Followers

Sabtu, 29 Januari 2011

Analisa Tenang: Kapak DAP Mula Menebang Pokok, Hulunya Pas dan Nuar Berahim PKR


Pendita sering mengingatkan pembaca dan Rakyat Malaysia bahawa Pas dan PKR adalah haiwan tunggangan DAP.

DAP menggunakan Pas untuk melemahkan perpaduan Islam dan ajarannya manakala Nuar Berahim PKR pula untuk melemahkan perpaduan kaum serta menggoncang keutuhan Perlembagaan Persekutuan. 

Matlamat DAP untuk menjadikan Malaysia seperti Singapura. Kaum China di sana berjaya mendominasi politik, ekonomi dan pemerintahan sepenuhnya.

Baca seterusnya pendedahan oleh Blogger The Unspinners berikut:


Tenang: KOMUNIS PAP S'pork beri bantuan pada Mala!!!

Segamat sedang hujan hampir tiap2 hari. Anda semua lihat gambar baju hujan ini kerana semua petugas DAP akan memakai baju hujan yang sama.

Pasti ini tidak menghairankan dalam usaha DAP untuk menunjukkan kehadhiran mereka di Tenang. Yang anda tidak tahu ialah baju hujan telus berwarna kuning ini disumbang PAP Singapura.

Pada hari Selasa 25hb baru-baru ini, Setyiausaha Pertama Singapore High Commission, di Kuala Lumpur, Ian Mak dilihat bertemu dengan Theresa Kok di bilik Gerakan DAP di Labis.

Disamping itu, seorang lagi Setiausaha SIngapore High Commission, Harold Lee ditemui bersama Tian Chua di Pekan Air Panas.

Ketika kempen ceramah di hadapan Bilik Gerakan tersebut, Harold Lee dan Tham Borg Tsien dilihat bertemu Pengerusi DAP Johor, Dr Boo Chung Hau.

Pelbagai pertemuan ini menunjukkan Singapura mahu DAP Malaysia berjaya memecah benteng UMNo di Johor melalui kuda mereka, PAS.

Singapura memang diketahui menyalur bantuan kewangan kepada DAP kerana PAS tidak mempunyai dana untuk hadapai pilihanraya.

Bila anda lihat PAS, lihatlah mereka ini sebagai pembelot negara dan bangsa untuk kepentingan musuh di seberang causeway!!!!  

Pendita ingin berpesan:

Selamat mengundi! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...